ویژه اعتدال پرس: لغو “همایش حامیان دولت و جشن سالروز پیروزی روحانی” در استان و چرایی آن

همایش حامیان دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان شرقی و جشن سالروز پیروزی دکتر روحانی  که قرار بود این هفته برگزار شود در کمال تعجب و به دلایل نامعلوم برگزار نشد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، گفته می شود برخی اختلافات بین دست اندرکاران مدیریت استانی و حامیان ستادی دکتر روحانی سبب عدم برگزاری این […]

image_pdfimage_print

همایش حامیان دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان شرقی و جشن سالروز پیروزی دکتر روحانی  که قرار بود این هفته برگزار شود در کمال تعجب و به دلایل نامعلوم برگزار نشد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، گفته می شود برخی اختلافات بین دست اندرکاران مدیریت استانی و حامیان ستادی دکتر روحانی سبب عدم برگزاری این همایش شده است.

بنابر این گزارش در حالیکه هفته پیش دکتر جعفر راستگو از اعضای ارشد ستاد دکتر روحانی در استان و سخنگوی این همایش در گفتگو با برخی پایگاههای خبری و پایگاه اطلاع رسانی اعتدال پرس  با اعلام برگزاری مراسمی با عنوان “همایش بزرگ تدبیر و امید و جشن سالروز پیروزی حماسه سیاسی”  در تبریز در ۲۵ خرداد در سالن پتروشیمی، تشریح جزئیات کامل برگزاری همایش را به بعد از صدور مجوز از سوی فرمانداری تبریز منوط کرده بود، اما شنیده ها از عدم موافقت برخی مسئولان استان با برگزاری این همایش و لغو آن حکایت می کند.

هرچند علی رغم اعلام رسمی برگزاری این مراسم، خبر و دلیل لغو آن هرگز اعلام نشد ولی شنیده ها حکایت از دلایل متعدد و متفاوتی  از جمله :

۱- حواشی ایجاد شده در همایش اصلاح طلبان در دوم خرداد ۹۳ تبریز
۲-عدم به رسمیت شناختن هویت حقوقی ستادهای استانی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی بعد از پیروزی وی در انتخابات از سوی استانداری
۳-اختلاف بین دست اندرکاران ستادهای روحانی بر سر نحوه مدیریت و برگزاری مراسم

برای مخالفت با برگزاری این همایش دارد ضمن اینکه به گفته یک منبع موثق در ستاد روحانی، خود استانداری اعلام آمادگی کرده بود که برگزاری این مراسم از طرف روابط عمومی استانداری انجام گیرد که این امر نیز صورت نگرفت.

گفتنی است در اغلب استان ها از جمله اردبیل و آذربایجان غربی طی چند روز گذشته همایشهای مختلفی تحت این عنوان برگزار شده است .

عدم برگزاری همایش حامیان تدبیر و امید و جشن سالروز پیروزی دکتر روحانی از سوی مدیران و دست اندرکاران استان موجب تعجب و گلایه برخی بخصوص حامیان و ستاد های دکتر روحانی در استان را با خود به همراه داشته است.

خبر مرتبط :

همایش بزرگ حامیان دولت تدبیر و امید در ” جشن سالروز پیروزی روحانی ”

انتهای خبر