تشکیل شورای هماهنگی توسعه گردشگری منطقه آزاد ارس

شورای هماهنگی توسعه گردشگری منطقه آزاد ارس با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و فعالان حوزه گردشگری تشکیل شده و نخستین جلسه این شورا نیز برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اعتدال پرس و به نقل ازروابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و […]

image_pdfimage_print

شورای هماهنگی توسعه گردشگری منطقه آزاد ارس با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و فعالان حوزه گردشگری تشکیل شده و نخستین جلسه این شورا نیز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اعتدال پرس و به نقل ازروابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: نخبگان، فعالان فرهنگی، هنری و سرمایه گذاران و فعالان گردشگری عضو شورای هماهنگی توسعه گردشگری می باشند.

دکتربهرام سرمست در نخستین جلسه شورای هماهنگی توسعه گردشگری ارس که فعالانی از حوزه های خدمات هتلینگ، رستوران ها، آژانس های هواپیمایی و مجتمع های تفریحی حضور داشتند بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ گردشگری و جلب رضایت توریست تاکید کرد و گفت: کلید طلایی رونق گردشگری، توسعه فرهنگ گردشگری در مراکز شهری و روستایی است.

وی نقش مهم و تاثیرگذار مراکز خدماتی و گردشگری را یادآور شد و با بیان اینکه این مراکز رابط بین مردم و مسؤلین هستند گفت: هدف ما از این نشست و سلسله نشست های پیش رو تعیین نقش مدنی برای فعالان عرصه گردشگری در منطقه آزاد ارس است.

سرمست یکی از نیازهای منطقه آزاد ارس را احداث مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی اعلام کرد و گفت: از سرمایه گذاران برای احداث این مجتمع استقبال می کنیم چراکه حجم برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در منطقه آزاد ارس بزودی با اجرای برنامه های متعدد ماهانه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی از برگزاری نشست های ماهانه فعالان صنعت گردشگری ارس بویژه نشست های مشترک با جامعه تورگردانان ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بهره مندی از ظرفیت های بالقوه گردشگری در ارس خواست گردشگران و فعالان حوزه گردشگری بوده و نیازمند عزم جدی برای تقویت پتانسیل های بومی و گسترش سرمایه گذاری ها در این زمینه می باشد.

در این نشست فعالان صنعت گردشگری منطقه آزاد ارس نیز با ارایه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ضمن استقبال از تشکیل شورای هماهنگی توسعه گردشگری منطقه آزاد ارس برگزاری مدون و هدفدار این نشست ها و توجه بیشتر به آموزش های مدون مراکز خدمات گردشگری و نظارت بر نحوه عملکرد آنان را خواستار شدند.

انتهای خبر