استاندار خواستار تعیین تکلیف فرمانداری های خداآفرین و هوراند شد/ ابهام در مصوبه فرمانداری هوراند و شهرهای مهربان و ترکمانچای

استاندار آذربایحان شرقی خواستار تعیین تکلیف فرمانداری شهرستان های خداآفرین و هوراند شد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای اداری استان که باحضور معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری تشکیل شد، با اشاره به اینکه دو شهرستان جدید در طول فعالیت دولت نهم و دهم به […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایحان شرقی خواستار تعیین تکلیف فرمانداری شهرستان های خداآفرین و هوراند شد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای اداری استان که باحضور معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری تشکیل شد، با اشاره به اینکه دو شهرستان جدید در طول فعالیت دولت نهم و دهم به این استان اضافه شده است، تعیین تکلیف چارت اداری و سازمانی این فرمانداری ها از سوی هیئت دولت را خواستار شد.

 اسماعیل جبارزاده ۲۳ اسفند سال قبل نیز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بستان‌آباد، با بیان این که نباید کاری را که امکان‌پذیر نیست به مردم وعده دهیم، گفته بود: متاسفانه در این استان وعده ایجاد سه شهرستان را داده‌اند که امروز هیچ مصوبه‌ای در این خصوص در دولت وجود ندارد.

شایان ذکر است که در دولت نهم و دهم شهرستان های خداآفرین و هوراند در آذربایجان شرقی تشکیل شده اند .

گفتنی است، موضوع تبدیل مهربان و ترکمانچای به فرمانداری که در اواخر دولت دهم و از سوی رحیمی و استاندار سابق اعلام شده بود، نیز محل مناقشه بوده و دولتمردان فعلی اعلام کرده اند که هیچ مصوبه ای در این خصوص تصویب نشده است.

گزارش اختصاصی اعتدال پرس حاکی است، اخیرا یک مقام ارشد استان در جلسه ای با غیرقانونی خواندن مصوبه شهرستان شدن هوراند گفته است: شماره نامه و امضاء این مصوبه جعلی می باشد.

خداآفرین در اسفند سال ۱۳۸۹ با انتزاع ار شهرستان کلیبر و هوراند در مرداد سال ۱۳۹۲ با انتزاع از اهر به شهرستان تبدیل شدند که هر دو مورد با اصرار و سماجت خاص فتحی پور نماینده کلیبر و هوراند و وساطت و پیگیری رحیمی معاون اول دولت احمدی نژاد صورت گرفته است.

انتهای خبر