موج تغییرات به راس نیروی انتظامی رسید/ سردار خرم نیا رفتنی شد

همزمان با موج تغییرات دولت یازدهم، ارگانهای نظامی هم درصدد جابجایی و تغییر فرماندهان در استان برآمده و بعد از تغییر فرماندهان سپاه و ارتش در آذربایجان شرقی   سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان نیز رفتنی شد تا سردار محسن حسنخانی به سمت فرماندهی انتظامی آذربایجانشرقی معرفی شود. به گزارش اعتدال پرس، سردار خرم نیا فرمانده انتظامی […]

image_pdfimage_print

همزمان با موج تغییرات دولت یازدهم، ارگانهای نظامی هم درصدد جابجایی و تغییر فرماندهان در استان برآمده و بعد از تغییر فرماندهان سپاه و ارتش در آذربایجان شرقی   سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان نیز رفتنی شد تا سردار محسن حسنخانی به سمت فرماندهی انتظامی آذربایجانشرقی معرفی شود.

به گزارش اعتدال پرس، سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان آذربایجانشرقی با پایان ماموریت در این استان جهت ادامه خدمت خود در ناجا به فرماندهی انتظامی استان کردستان منصوب خواهد شد.

جالب این که فرمانده  جدید انتظامی استان آذربایجانشرقی نیز از استان کردستان خواهد آمد بدین صورت که فرمانده فعلی استان کردستان سردار محسن حسنخانی به سمت فرماندهی انتظامی استان آذربایجانشرقی منصوب گردیده است و در روزهای اتی مراسم تودیع سردار خرم نیا و معارفه سردار حسنخانی برگزار خواد شد.

گفتنی است چند روز پیش نیز سرهنگ نوروزی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی تبریز منصوب و معرفی شده بود.

انتهای خبر