شوخی های جالب استاندار در دیدار با رئیس کمیسیون زنان مجلس افغانستان/ اشک هایی که به خنده منتهی شد

استاندار آذربایجان شرقی با جمعی از زنان افغانی به ریاست صدیقه بلخی رئیس کمیسیون زنان مجلس سنای افغانستان دیدار کرد که این دیدار حاشیه های جالبی نیز به همراه داشت. به گزارش اعتدال پرس به نقل از آسانیوز، پس از آنکه این نماینده مجلس سنای افغانستان در میان سخنان خود و هنگامی که درباره جنایات […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی با جمعی از زنان افغانی به ریاست صدیقه بلخی رئیس کمیسیون زنان مجلس سنای افغانستان دیدار کرد که این دیدار حاشیه های جالبی نیز به همراه داشت.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از آسانیوز، پس از آنکه این نماینده مجلس سنای افغانستان در میان سخنان خود و هنگامی که درباره جنایات تروریست های طالبان سخن می گفت، متاثر شد، جبارزاده سعی کرد فضا را تغییر دهد.

هنگامی که رئیس کمیسیون زنان مجلس سنای افغانستان در میان سخنان خود از افزایش فعالیت های زنان در افغانستان سخن می گفت، جبارزاده گفت: گمان می کنم دو میلیون مرد افغانی مقیم ایران هم از دست همین زنان فراری شده اند.

بلخی در بخش از سخنان خود به اینکه به او گفته شده است، زنان ایرانی دو نوع لباس دارند، اشاره کرد که استاندار به وی گفت: این را اشتباهی به شما گفته اند، در ایران هیچ زنی در دو مجلس لباس یکسان نمی پوشند!

جبارزاده در توصیف صنایع غذایی آذربایجان، اضافه وزن مردان این استان را نتیجه دستپخت خوب خانمها دانست.

در اواسط دیدار اکرم حضرتی و ایران آهور دو عضو زن شورای شهر تبریز نیز به جمع حاضر پیوستند.

دیدار هیات پارلمانی افغانستان با استاندار و اعضای شورای شهر title=

استاندار آذربایجان شرقی یادبود نقره ای مقبره الشعرا، کتاب مصور تبریز و همچنین عکس دیدار امروز را به عنوان یادگار به صدیقه بلخی داد.

رئیس کمیسیون زنان مجلس سنای افغانستان دو قلم را به یادگار به استاندار آذربایجان شرقی هدیه داد و از اینکه نتوانسته هدیه بهتری تهیه کند عذرخواهی کرد که استاندار پاسخ داد: ارزش قلم به حدی بالاست که خداوند به آن سوگند یاد کرده است و من این را به یادگار از خواهر عزیزم در موزه استانداری نگاه خواهم داشت.

پس از آنکه صدیقه بلخی خواستار دیدار با همسر استاندار شد، جبارزاده پاسخ داد متاسفانه همسرم امروز به همراه فرزندانم در تهران حضور دارند و اگر اینجا بودند حتما حضور می یافتند.

استاندار هنگام گرفتن عکس یادگاری گفت: ما در ایران ضرب المثلی داریم که می گوید مرد اگر از همسرش نترسد مرد نیست! که از اعضای هیئت افغانی پاسخ شنید، شما خیلی خوب مانده اید و این حتما به خاطر همسرتان است.

انتهای خبر