«آتا» به تعهدات اولیه خود عمل نمی‌کند/ آتا در نحوه عملکرد خود تجدید نظر کند

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: شرکت هواپیمایی «آتا» به تعهدات اولیه خود در بدو تاسیس عمل نمی‌کند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس محمدعلی ایلخانی اظهار کرد: در بدو تاسیس شرکت هواپیمایی «آتا» با مدیران و مؤسسان این شرکت هواپیمایی اتمام حجت شد که باید فعالیت‌هایشان در آذربایجان‌شرقی و به محوریت تبریز متمرکز […]

image_pdfimage_print

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: شرکت هواپیمایی «آتا» به تعهدات اولیه خود در بدو تاسیس عمل نمی‌کند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس محمدعلی ایلخانی اظهار کرد: در بدو تاسیس شرکت هواپیمایی «آتا» با مدیران و مؤسسان این شرکت هواپیمایی اتمام حجت شد که باید فعالیت‌هایشان در آذربایجان‌شرقی و به محوریت تبریز متمرکز باشد.

وی با اشاره به اینکه در آن مقطع خواسته شد تا هواپیمای «آتا» فعالیت‌های حمل و نقلی و هواپیمایی خود را در تبریز گسترش و سپس در صورت وجود ظرفیت به سایر نکات کشور توجه کند، افزود: اینکه «آتا» از سایر مراکز از جمله تهران به سایر استان‌های پرواز برقرار کند به هیچ عنوان از تعهدات آن مقطع نیست چرا که تبریز و استان آذربایجان‌شرقی هنوز جای کار دارد.

ایلخانی از مسئولان این شرکت هواپیمایی خواست تا برقراری پرواز به سایر نقاط کشور و دنیا را با محوریت فرودگاه بین‌المللی تبریز در اولویت قرار دهند.

این فعال صنعت هواپیمایی کشور اظهار کرد: به زودی با مدیران حال حاضر «آتا» برای توجیه و یادآوری اهداف اولیه‌شان جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد.

شرکت هواپیمایی «آتا» در حال حاضر از ۸ فرودگاه داخلی و خارجی در ۱۸ مسیر پرواز دارد که ۳ مورد آن در خارج از کشور است و در برنامه کاری خود اضافه کردن یک فرودگاه خارجی و ۷ مسیر پروازی داخلی و خارجی را در برنامه کاری خود دارد با این روند و بروز تاخیرهای چندین ساعته و حتی لغو پرواز متعدد کاملا متناقض است به نظر می‌رسد توجه به کیفیت می‌تواند رشد و توسعه این شرکت را در پی داشته باشد.

 

انتهای خبر