اجازه اجرای طرح ترافیک در تبریز را نخواهیم داد

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: الزامات اجرای طرح ترافیک هنوز مهیا نشده و این طرح نه تنها نمی‌تواند گرهی از مشکلات مردم بگشاید بلکه اقتصادی‌ترین نقطه شهر را نیز با تهدیداتی مواجه می‌کند.   به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس ، حبیب شیری‌آذر با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک را باید شورای […]

image_pdfimage_print

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: الزامات اجرای طرح ترافیک هنوز مهیا نشده و این طرح نه تنها نمی‌تواند گرهی از مشکلات مردم بگشاید بلکه اقتصادی‌ترین نقطه شهر را نیز با تهدیداتی مواجه می‌کند.

 

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس ، حبیب شیری‌آذر با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک را باید شورای شهر تصویب کند نه شورای ترافیک، اظهار کرد: طرحی که اعتبار آن را مردم تبریز پرداخت می‌کنند حتما باید برای منافع و مصالح شهروندان باشد و بتواند گرهی از مشکلات ترافیکی شهر بگشاید نه اینکه بر مشکلات اضافه کند.

وی ادامه داد: پارلمان محلی تبریز با اجرای طرح ترافیک با این مسائل مخالف است چرا که الزامات و زیرساخت‌های طرح ترافیک هنوز فراهم نیست، مطالعات جامع اتفاق نیفتاده و اجرای این طرح در چنین شرایطی مسائل بسیاری را برای شهروندان به بار خواهد آورد و مطمئن باشید این طرح هرگز اجرا نخواهد شد.

شیری‌آذر با بیان اینکه اگر بخواهند طرح را بدون تصویب شورا اجرا کنند صدایمان را بلند کرده و از مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: این طرح در شرایط فعلی مخالف منافع شهری و آسایش شهروندان تبریز است که نه تنها باعث ایجاد آسایش مردم نخواهد شد بلکه آسایش موجود را هم بر هم خواهد زد.

 

انتهای خبر