“نیلی” و “فتوحی” برای ریاست دانشگاه شریف معرفی شدند

مسعود نیلی و فتوحی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف امروز در جلسه شورای دانشگاه برای معرفی به وزیر علوم تایید شدند.   به گزارش اعتدال پرس به نقل از  مهر، جلسه شورای دانشگاه صنعتی شریف با حضور ۴۰ نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه برگزارشد و دو گزینه به عنوان ریاست دانشگاه […]

image_pdfimage_print

مسعود نیلی و فتوحی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف امروز در جلسه شورای دانشگاه برای معرفی به وزیر علوم تایید شدند.

 

به گزارش اعتدال پرس به نقل از  مهر، جلسه شورای دانشگاه صنعتی شریف با حضور ۴۰ نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه برگزارشد و دو گزینه به عنوان ریاست دانشگاه صنعتی شریف اعلام شدند.

مسعود نیلی و محمود فتوحی فیروز آباد از اعضای هیأت علمی دانشگاه شریف برای ریاست دانشگاه توسط رئیس شورا به وزیر علوم معرفی می شوند.

مسعود نیلی عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت و مشاور رئیس جمهور در امور اقتصادی است وی همچنین از سال ۷۹ تا ۹۰ رئیس گروه اقتصاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف بود. نیلی دارای مدرک کارشناسی مهندسی سازه از دانشگاه شریف، ارشد تحلیل سیستمهای اقتصادی از دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتری اقتصاد در دانشگاه منچستر انگلستان است.

فتوحی عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده مهندسی برق و عضو انجمن مهندسان برق و الکترونیک جهان است.

پیش از این قرار بود ۳ گزینه برای ریاست دانشگاه شریف معرفی شود.

انتهای خبر