حسنعلی زاده هم از قطار دولت یازهم پیاده شد/ مدیر کل جدید هواشناسی آذربایجان شرقی معرفی شد

تغییرات دولت یازدهم در استان آذربایجان شرقی همچنان ادامه دارد و امروز نیز مدیر کل جدید هواشناسی آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر و رییس این سازمان معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس، معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید، فرخ مطلبی فر را به عنوان مدیرکل […]

image_pdfimage_print

تغییرات دولت یازدهم در استان آذربایجان شرقی همچنان ادامه دارد و امروز نیز مدیر کل جدید هواشناسی آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر و رییس این سازمان معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید، فرخ مطلبی فر را به عنوان مدیرکل جدید هواشناسی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات امیر شاهرخ حسنعلی زاده قدردانی کرد.

داود پرهیزگار با اشاره به اهمیت اطلاعات هواشناسی، تجهیز و ارتقاء اداره کل هواشناسی استان را نیازمند حمایت استانداری دانست.

محمدصادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم اداره کشور را نیازمند همدلی و وفاق عمومی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید بر توسعه زیرساخت ها اهتمام دارد.

مدیرکل جدید هواشناسی استان هم ارتقاء کمی و کیفی خدمات هواشناسی را از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: به این منظور باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

وی پیش از این مدیر کل هواشناسی آذربایجان غربی بوده و سابقه مدیریت در ادارات کل هواشناسی استان های غربی و شمال غربی کشور را در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر