هفته‌نامه یالثارات تبرئه شد

هفته‌نامه یالثارات از موارد اتهامی طرح شده از سوی هیات نظارت بر مطبوعات تبرئه شد. به گزارش اعتدال پرس، با گذشت ۵ ماه و نیم از زمان توقیف یالثارات الحسین (ع)،‌ در تاریخ دوم تیر ماه سال جاری، برائت این هفته نامه از تمام موارد اتهامی طرح شده از سوی هیات نظارت بر مطبوعات، توسط […]

image_pdfimage_print

هفته‌نامه یالثارات از موارد اتهامی طرح شده از سوی هیات نظارت بر مطبوعات تبرئه شد.

به گزارش اعتدال پرس، با گذشت ۵ ماه و نیم از زمان توقیف یالثارات الحسین (ع)،‌ در تاریخ دوم تیر ماه سال جاری، برائت این هفته نامه از تمام موارد اتهامی طرح شده از سوی هیات نظارت بر مطبوعات، توسط بازپرس شعبه دوازدهم دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شد.

این گزارش حاکی است علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۲ دی ماه درخصوص توقیف هفته نامه یالثارت گفته بود:«آنچه که در چندین شماره اخیر این نشریه بررسی کردیم مشحون از نشر اکاذیب ، توهین های بسیار بارز به رییس جمهوری، اعضای دولت و مقامات کشور است. در این نشریه نوعی لمپنیسم در بکارگیری کلمات و ادبیاتی در سطح بسیار سخیف و زشت مشاهده می شود.

اگر هیات نظارت می خواست با این نشریه برخورد کند باید لغو پروانه می شد؛ سوابق یکسال گذشته این نشریه تا کنون نشان می دهد هیات نظارت بارها به دنبال توقیف آن بوده اند اما به دلیل نام بسیار زیبایی که این هفته نامه یدک می کشد شاید ملاحظاتی داشتند ولی هرکسی که این هفته نامه را بخواند عادلانه می تواند قضاوت کند که این هفته نامه در شان جمهوری اسلامی نیست»

منبع:فارس

انتهای خبر