پاسخ رهبر انقلاب به مطهری در مورد ادامه حصر موسوی و کروبی: اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود

رهبر انقلاب فرمودند: جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم. به گزارش اعتدال پرس، پس از آن‌که در برخی سایت‌ها، اخباری از ملاقات علی مطهری با رهبر معظم انقلاب […]

image_pdfimage_print

رهبر انقلاب فرمودند: جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.

به گزارش اعتدال پرس، پس از آن‌که در برخی سایت‌ها، اخباری از ملاقات علی مطهری با رهبر معظم انقلاب و پرسش او درباره مساله حصر خانگی منتشر شد، مطهری در این زمینه توضیحاتی را ارائه کرد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: سه هفته پیش از طرف فراکسیون شاهد مجلس یعنی فراکسیونی که شامل نمایندگان فرزند شهید می شود، اعلام شد که وقت ملاقاتی با رهبر انقلاب گرفته شده، من هم همراه فراکسیون رفتم. در آنجا چند گروه دیگر هم حضور داشتند، مثل سازندگان فیلم شیار ۱۴۳ و برگزارکنندگان کنگره شهدای بازار و دست اندرکاران فناوری سلول های بنیادی. چند نفر صحبت کردند و مقام رهبری در ارتباط با صحبت آنها مطالبی گفتند. من هم درخواست وقت کردم و دو مطلب را گفتم، یک مطلب فرهنگی و دیگر درباره مساله حصر خانگی.

مطهری افزود: گفتم از نظر من و بسیاری از افراد، ادامه حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی به نفع کشور و انقلاب نیست و ضرورتی ندارد. از جنابعالی درخواست می کنم که به قوه قضاییه دستور بدهید که این موضوع را تمام کنند. اگر لازم است محاکمه شوند، همراه دیگر اطراف ماجرا محاکمه شوند و به قضیه خاتمه داده شود.

این نماینده مجلس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده ام و این که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

منبع: خبرآنلاین

انتهای خبر