دو انتصاب جدید دکتر نجفی و حضور عضو علی البدل شورای شهر تبریز در شهرداری/ سرپرست سازمان فرهنگی هنری و مدیر حقوقی شهرداری تبریز معرفی شد

سرانجام پس از چندماه حرف و حدیث پیرامون رفتن علوی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، امروز جانشین موقت وی معرفی شد. سیدرضا علوی از ۱۶آذر ۱۳۹۰ با حکم علیرضا نوین شهردار وقت تبریز به جای حسین نجفی به عنوان مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز منصوب شده بود و سرانجام امروز صادق نجفی شهردار تبریز حکم پایان […]

image_pdfimage_print

سرانجام پس از چندماه حرف و حدیث پیرامون رفتن علوی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، امروز جانشین موقت وی معرفی شد.

سیدرضا علوی از ۱۶آذر ۱۳۹۰ با حکم علیرضا نوین شهردار وقت تبریز به جای حسین نجفی به عنوان مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز منصوب شده بود و سرانجام امروز صادق نجفی شهردار تبریز حکم پایان مسئولیتش را در شهرداری تبریز زد، تا وی ساختمان مجلل پارک مفاخر آذربایجان را ترک کند.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی شهردار تبریز، حسین آذرنیا به عنوان سرپرست جدید سازمان منصوب شد.

طی مراسمی امروز ، ضمن تقدیر از کوشش های سیدرضا علوی، مدیرعامل پیشین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.

  بدرقه بد

امروز در غیاب شهردار تبریز، معاونین وی برای تودیع علوی و معارفه جانشین او به این سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز رفتند و بدون حضور مدعوین و عموم و فقط در حضور کارمندان سازمان طی مدتی کوتاه تودیع انجام شد و مدیر جدید معرفی شد.

در آیین معارفه و تکریم مدیران این سازمان که و با حضور حجت الاسلام حمیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز، مهندس آقا محمدی معاون اداری و مالی شهرداری ، مهندس حسنی مدیر کل اداره حراست شهرداری تبریز و همکاران مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزارشد، حمیدی با بیان اینکه تبریز سابقه اقدامات فرهنگی آقای علوی را فراموش نخواهد کرد، گفت: تلاش های ایشان به عنون یک صاحب نظر همواره در خاطره ها ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: آقای آذرنیا نیز به عنوان سرپرست جدید این سازمان به وظایف خود در راستای ارتقای وضعیت فرهنگی تبریز ادامه خواهد داد.

حمیدی خاطر نشان کرد: ایشان به دلیل سابقه فرهنگی خود و همکاری شان در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، زمینه مناسبی برای فعالیت دارند و امید برای ارتقای این سازمان و برنامه های ماندگار آن بالاست.

سیدرضا علوی مدیرعامل پیشین سازمان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه تلاش وی، برای ارتقای جایگاه این سازمان بوده است، اظهار داشت: امیدوارم که کارنامه سازمان پربارتر از گذشته ادامه یابد.

حسین آذرنیا نیز گفت: با آنکه دو سال از سازمان دور بوده ام، اما این باعث نشده است که از فعالیت های سازمان دور بمانم، پیگیر برنامه ها بوده ام و تلاش نموده ام که در این حوزه فعالیت نمایم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش خواهم کرد از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای کارایی سازمان بهره ببرم و از تجارب مدیران قلبی بهره مند شوم.

وی کار خود را برپایه استمرار مشاوره با مدیران قبلی عنوان کرد و گفت: باید کاری کرد که فرهنگ تبریز بیش از این ارتقا یافته و به جایگاه شایسته خود برسد.

گفتنی است حسین آذرنیا پیش از این در سمت هایی چون معاونت فرهنگی هنری، مدیر امور قراردادها، مدیر امور اداری و مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز فعالیت داشته است.

                     مدیر حقوقی شهرداری تبریز منصوب شد

 با حکم دکتر صادق نجفی، مدیر حقوقی شهرداری تبریز منصوب شد.

به گزارشاعتدال پرس، با حکم شهردار تریز، «محمدباقر لطفی» به عنوان مدیر حقوقی شهرداری تبریز منصوب شد.

در حکم دکتر نجفی، با تاکید بر جایگاه مدیریت حقوقی در ساختار شهرداری تبریز آمده است: امید است با برخورداری از سوابق تحصیلی و تجارب سازنده، شهرداری تبریز را در پیشبرد اهداف اجرایی و احقاق حقوق مدیریت شهری و عموم شهروندان، یاری کنید.

گفتنی است لطفی، کارشناس ارشد حقوق عمومی بوده و سابقه فعالیت حقوقی در بخش های خصوصی را عهده دار بوده است.

وی همچنین عضو علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز است.

پیش از این امیرحسین مسگری، مدیر حقوقی شهرداری تبریز بود.

 

انتهای خبر