مناطق آزاد از اهداف و برنامه های خود دورمانده اند/ تبلیغات کذایی در رسانه ها رفتار مناسبی برای جذب سرمایه گذار نیست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با انتقاد از سیاست گذاری ها و فرایندهای فرسایشی پیش روی مناطق آزاد در کشور گفت: متاسفانه مناطق آزاد به اهداف و برنامه های خود نرسیده اند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی این سازمان، محسن خادم عرب باغی در همایش تجلیل از فعالان اقتصادی منطقه افزود: اصلاح […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با انتقاد از سیاست گذاری ها و فرایندهای فرسایشی پیش روی مناطق آزاد در کشور گفت: متاسفانه مناطق آزاد به اهداف و برنامه های خود نرسیده اند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی این سازمان، محسن خادم عرب باغی در همایش تجلیل از فعالان اقتصادی منطقه افزود: اصلاح افکار و رفتارهای شخصی گامی مهم برای جهانی شدن است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول فکری در شهروندان مناطق آزاد گفت: ارس آینده ای درخشان در پیش رو دارد و برای کسب جایگاه بین المللی باید اصناف، کسبه، صنعتگران، بازاریان و همه مردم این منطقه با آداب، رفتارها و شیوه های مناسب جهت جلب رضایت مشتری و بازار و نحوه مذاکرات بین المللی آشنا شوند.

عرب باغی گفت: تبلیغات کذایی در رسانه ها رفتار مناسبی برای جذب سرمایه گذار نیست و اعتقاد داریم تحقق سرمایه گذاری موفق بزرگترین تبلیغ و سرمایه گذار امین ترین مبلغ است.

وی استقلال سیاسی هر کشوری را در سایه صنعت و تولید پایدار دانست و گفت: درصورت رفع مشکلات و اصلاح قوانین مغایر با ذات کاری مناطق آزاد، صنعت، تولید، تجارت و تمام حوزه های اقتصادی کشور متحول خواهد شد.

انتهای خبر