برگزاری همایش تخصصی مدیران بانک مهر اقتصاد شعب آذربایجان شرقی/ بانک مهر اقتصاد بانکی قدرتمند در حوزه خدمت رسانی به مشتریان است

همایش تخصصی مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد. به گزارش خبرنگاراعتدال پرس، سرپرست امور شعب استان در این همایش  با بررسی آمار و اطلاعات استان و مقایسه آن با بودجه ابلاغی که در سال گذشته باعث شد  استان در ردیف استانهای سود ده قرار گیرد، از زحمات و تلاش […]

image_pdfimage_print

همایش تخصصی مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگاراعتدال پرس، سرپرست امور شعب استان در این همایش  با بررسی آمار و اطلاعات استان و مقایسه آن با بودجه ابلاغی که در سال گذشته باعث شد  استان در ردیف استانهای سود ده قرار گیرد، از زحمات و تلاش پرسنل استان تقدیر و تشکر به عمل آورد .

شریفی در ادامه به چشم انداز برنامه های سال ۹۳ بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و افزود: برنامه سال جاری متفاوت از برنامه های سال ۹۲ خواهد بود که در این راستا فعال تر نمودن کمیته بازاریابی و جذب آن مورد تاکید است.

رئیس اداره اعتبارات و ارزیابی طرح های اقتصادی دفتر مرکزی نیز در این همایس  مطالبی را در سه حوزه  مشکل بازدهی  ، مشکل فرهنگ  و  مشکلات ارزیابی طرح های اقتصادی  ارائه کرد.

بحری در ادامه به ارائه گزارش آماری در حوزه تسهیلات پرداختی و جذب منابع و فاصله بین جذب و مصرف ، نرخ تسهیلات پرداختی ، حاشیه سود ، حجم تسهیلات در طی سه سال متوالی اشاره نمود و به پرداخت تسهیلات پربازده و توجه به حاشیه سود در پرداخت تسهیلات تاکید کرد .

دراین همایش معاون دادستان تبریز جناب آقای موقری نیز در خصوص جرایم رایانه ای و پیشگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی در خدمات نوین بانکی سخنانی را ایراد کرد.

بانک مهر اقتصاد بانکی قدرتمند در حوزه خدمت رسانی به مشتریان است 

مدیرکل بانک ملت آذربایجان شرقی  با تاکید بر افزایش هر چه بیشتر تعاملات در جهت  رضایت مندی مشتریان گفت : بانک مهر اقتصاد بانکی قدرتمند در حوزه خدمت رسانی  به مشتریان است و بانک ملت نیز تعامل با این بانک را مایه مباهات میداند .

به گزارش خبرنگاراعتدال پرس، آریانا در دیداربا سرپرست بانک مهر اقتصاد استان  با بیان مطالبی در خصوص افزایش راهکارهای تعامل فی مابین گفت: در جهت افزایش تعاملات با بانک مهر اقتصاد در استان برنامه هایی را در پیش رو داریم که به محض اتمام مراحل اجرایی به شعب استان ابلاغ خواهیم نمود .بانک مهر اقتصاد

سرپرست امور شعب استان نیز خواستار تعامل بیشتر بین دو بانک در حوزه خدمات نوین بانکی و همکاری برای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی شد.

در پایان این دیدار مقررشد مدیریتهای دوبانک برای رفع موانع و مشکلات جلساتی برای هماهنگی هرچه بیشتر برگزار نمایند.

افتتاح ساختمان جدید شعبه عجبشیر در استان آذربایجان شرقی

در راستای مشتری مداری و به منظور رفاه حال مشتریان ،بانک مهر اقتصاد ساختمان جدید شعبه عجب شیر با حضور سرپرست و مدیران بانک مهر اقتصاد و جمعی از مسئولین شهرستان و مشتریان شعبه عجبشیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اعتدال پرس، سرپرست امور شعب استان ، ضمن تقدیر از اعتماد مشتریان شعبه اظهار داشت: اگر امروز بانک مهر اقتصاد پله های ترقی و پیشرفت را طی کرده و از  جایگاه مطلوبی در بین بانک های کشور برخوردار است نتیجه اعتمادشما مشتریان عزیز به بانک مهر اقتصاد است

شریفی در ادامه افزود: در راستای قدردانی از اعتماد شما مشتریان گرامی سعی کرده ایم تا با ایجاد محیطی مطلوب و مطابق با شان مشتریان گرامی ارائه خدمات نمائیم.

انتهای خبر