عارف: «نو اصلاح‌طلبی» را قبول ندارم/ نسل اول اصلاح‌طلبی دیگر بازنشسته شده است

رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر اینکه فعلا نو اصلاح‌طلبی برایم مطرح نیست گفت: همه مسئولان باید فرمایشات اخیر رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند. به گزارش اعتدال پرس، محمد‌رضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در حاشیه مراسم ختم والده وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: همه جریانات سیاسی باید […]

image_pdfimage_print

رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر اینکه فعلا نو اصلاح‌طلبی برایم مطرح نیست گفت: همه مسئولان باید فرمایشات اخیر رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

به گزارش اعتدال پرس، محمد‌رضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در حاشیه مراسم ختم والده وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: همه جریانات سیاسی باید حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند.

عارف در مورد لیست مشترک اعتدالیون و اصلاح‌طلبان ابراز امیدواری کرد که در انتخابات آینده این گروه‌ها یک لیست ارائه دهند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره برنامه حزب خود و روزنامه تشکل متبوعش گفت: ما در حال بررسی هستیم.

وی در خصوص دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار بسیار دیدار خوبی بود که باعث هماهنگی و همدلی بین دولت و سایر مسئولان می‌شود از این رو امیدواریم که مسئولان این فرمایشات را نصب‌العین خود قرار دهند.

عارف در پاسخ به سوال در خصوص بحث نو اصلاح‌طلبی که از سوی محمد‌رضا تاجیک فعال اصلاح‌طلب مطرح شده گفت: این را از خود ایشان باید بپرسید اما به هر حال من اصلاح‌طلبی را اصلاح‌طلبی می‌دانم و نو اصلاح‌طلبی فعلا برایم مطرح نیست و باید ببینیم که تعریف خود ایشان از نو اصلاح‌طلبی چیست.

این فعال اصلاح‌طلب در خصوص بازنشستگی نقش اول اصلاح‌طلبان نیز گفت: نسل اول اصلاح‌طلبی دیگر بازنشسته شده و من این موضوع را قبول دارم.

منبع:فارس
انتهای خبر