رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی خبر داد: ساماندهی شرکت‌های اینترنتی در استان

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: متمرکز کردن ساماندهی شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح استان و بهره‌مندی از نگهبان سایبری و تشکیل کمیته نخبه‌های سایبری مورد تاکید پلیس فتا و نظام صنفی رایانه‌ای است.  به گزارشاعتدال پرس، سرهنگ محمد قاسملو در تشریح این خبر اظهار داشت: در جهت تقویت تعامل پلیس فتا استان با سازمان‌های […]

image_pdfimage_print

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: متمرکز کردن ساماندهی شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح استان و بهره‌مندی از نگهبان سایبری و تشکیل کمیته نخبه‌های سایبری مورد تاکید پلیس فتا و نظام صنفی رایانه‌ای است.

 به گزارشاعتدال پرس، سرهنگ محمد قاسملو در تشریح این خبر اظهار داشت: در جهت تقویت تعامل پلیس فتا استان با سازمان‌های دولتی مرتبط با فضای مجازی،نشستی با اعضای نظام صنفی رایانه‌ای استان برگزار شد.

 قاسملو ضمن معرفی اهداف و ماموریت‌های فراروی پلیس فتا، گزارشی از روند اقدامات و عملکرد چندین ساله این پلیس ارائه کرد و ادامه داد: یکی از کلیدی‌ترین مولفه‌های موفقیت پلیس فتا تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مجازی و تقویت تعاملات با سازمان‌های دولتی و غیردولتی است.

این مقام انتظامی در ادامه بر تمرکزگرایی ساماندهی شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح استان و بهره‌مندی از نخبه‌های سایبری و تشکیل کمیته نخبه‌های سایبری و آمادگی این پلیس در جهت پشتیبانی نظام صنفی تاکید کرد.

در ادامه موسوی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای اقدامات چشمگیر پلیس فتا را ستودنی اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس فتا توانسته جایگاه خود را در جامعه بدست آورده و رضایت و اعتماد مردم را به خود جلب کند.

 

انتهای خبر