انتقاد تند ناطق از سکوت در فسادهای اخیر/ناکامی تلویزیون در سانسور کنایه ناطق نوری

 رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، نسبت به آنچه «سکوت مصلحت آمیز در برابر فسادهای گذشته» خواند ، انتقاد کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از انتخاب، وی در سخنرانی خود در شب بیست و یکم رمضان در مرقد امام (ره) گفت: وقتی بنده ناطق نوری رییسم، وزیرم و خلاف می کنم و بیت […]

image_pdfimage_print

 رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، نسبت به آنچه «سکوت مصلحت آمیز در برابر فسادهای گذشته» خواند ، انتقاد کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از انتخاب، وی در سخنرانی خود در شب بیست و یکم رمضان در مرقد امام (ره) گفت: وقتی بنده ناطق نوری رییسم، وزیرم و خلاف می کنم و بیت المال را بدون حساب و کتاب به بقیه میبخشم، بعد بگویند فعلا مصلحت نیست محاکمه شود چون در راس است و وقتی که رفتم بگویند مُرده و مرده را که لگد نمیزنند پس کی باید به حساب بیت المال مردم برسیم؟

وی با بیان نمونه هایی از برخورد امام علی علیه السلام با دزدان بیت المال که «حتی اگر مهریه زنانشان هم کرده باشند باز پس میگیرد»، گفت: اگر حکومت علوی اینست ما چه می کنیم؟

ناطق نوری با بیان اینکه در حکومت علی (ع)، چیزی به نام «رودربایستی» وجود نداشت، گفت مردم می شنوند فلانی میلیاردها اختلاس کرده فلانی میلیاردها برده و بعد هم از محاکمه خبری نمی شود و مردم در ابهام می مانند.

وی با اشاره به برخی فسادها در تامین اجتماعی و برخی ارگان های دولتی گفت هرکدام از ماها را که درباره ما چیزی می گویند بررسی کنید که معلوم شود کدام راست است کدام دروغ؟

حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری در جریان سخنرانی خود در حرم امام خمینی (ره) کنایه‌ای هم به تلویزیون زد.

ناطق نوری نسبت به انعکاس با تاخیر سخنان در تلویزیون انتقاد کرد و گفت ما وقتی به خانه می‌رسیم، هنوز صحبت‌های ما در حال پخش شدن است!

نکته جالب آنکه عبارت «پخش زنده» که حین سخنرانی ناطق از شبکه دوم سیما روی تصویر درج شده بود، پس از این کنایه حذف شد و تنها عبارت «سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق در حرم امام (ره)» دیده می‌شد.

با وجود آنکه سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق نوری با تاخیر از تلویزیون پخش می‌شد تا اتفاقاتی اینچنینی سانسور شود اما ظاهرا اشتباه مسئولان سانسور این شبکه، باعث پخش سخنان کنایه‌آمیز رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری شد.

 

انتهای خبر