اقدام عجیب یک کاندیدای ریاست جمهوری در تبریز: ترکیب چینی آقا محسن برای شورای شهر تبریز! + اسامی

محسن رضایی در سفر دیروز خود به تبریز با کاندیداهای مورد حمایتش در انتخابات شورای شهر تبریز دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش اعتدال پرس، برخی رسانه های محلی خبر دادند، در این دیدار که ساعت 9صبح چهارشنبه در محل ستاد انتخاباتی محسن رضایی در تبریز برگزار شد، لیست انتخاباتی ستاد محسن رضایی […]

image_pdfimage_print

محسن رضایی در سفر دیروز خود به تبریز با کاندیداهای مورد حمایتش در انتخابات شورای شهر تبریز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اعتدال پرس، برخی رسانه های محلی خبر دادند، در این دیدار که ساعت 9صبح چهارشنبه در محل ستاد انتخاباتی محسن رضایی در تبریز برگزار شد، لیست انتخاباتی ستاد محسن رضایی در تبریز اعلام و کاندیداهای این ستاد نظرات خود را دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان گذاشتند.

اسامی این لیست که اکثر قریب به اتفاقشان در این جلسه حضور داشتند، عبارتند از آقایان: جواد ششگلانی، شهرام دبیری، محمد حسین جعفری، علی باغبان، صدیقی علا، محمد رسولی ساعی (قائم مقام ستاد محسن رضایی در استان)، حبیب شیری آذر، بهزاد پروین قدس، مرتضی آهنگر پروین، اصغر عابدزاده، سجاد آقاجانی، روح الله جهانگیری، جعفر سعیدی، عباس شاملی، شیاری، داوود امیر حقیان، محمد حسین منافی، کریم صادق زاده، علی آذرنژاد، ایرج شهین باهر، سعید محدث و خانم ها: لیندا گرامی آذر و دکتر موسوی.

ستاد دکتر رضایی اضافه کرده است، امکان تغییر در اعضای این لیست وجود دارد.

*** گزارش اعتدال پرس حاکی است، محسن رضایی علت این اقدام عجیب خود که دخالت آشکار یک خوزستانی در حق انتخاب مردم یک شهر دیگر برای انتخاب شورای مورد وثوق خود تلقی می شود را توضیح نداده است.

اضافه می شود، اشخاص ذکر شده در لیست موسوم به رضایی که از هر نوع سلیقه سیاسی می توان در آن مشاهده کرد، این خبر را تاکنون تکذیب نکرده اند. ضمنا اعتدال پرس آماده انعکاس نظر شخصی افراد مزبور در خصوص این اقدام و لیست مزبور می باشد.

انتهای خبر