“سعیدی‌کیا” رییس بنیاد مستضعفان شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آقای مهندس محمد سعیدی کیا را برای یک دوره پنج ساله به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند. به گزارش اعتدال پرس، متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم جناب آقای مهندس محمّد سعیدی کیا دام توفیقه با انقضاء مدت […]

image_pdfimage_print

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آقای مهندس محمد سعیدی کیا را برای یک دوره پنج ساله به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند.

به گزارش اعتدال پرس، متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب آقای مهندس محمّد سعیدی کیا دام توفیقه
با انقضاء مدت مسئولیت تمدید شده‌ی جناب آقای مهندس محمّد فروزنده در بنیاد مستضعفان و با تشکر و تقدیر فراوان از زحمات و تلاشهای مستمر و ارزشمند ایشان در انسجام و انضباط و اصلاح آن بنیاد و ارتقاء بهره‌وری و ظرفیت آن در طول پانزده سال گذشته، جنابعالی را برای مدت پنج سال به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب می‌کنم.

امیدوارم با تعهد و مدیریت و امانت و پشتکاری که در جنابعالی مشهود است، بتوانید با حفظ و استفاده بهینه از این مجموعه و بهره‌گیری از تمامی توان و امکانات موجود که متعلق به بیت المال کشور است، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و دستور العملهای ابلاغی در خدمت بایسته و شایسته به محرومان و مستضعفان و ارتقاء سطح زندگی مادّی و معنوی آنان و تحقق اهداف عالیه بنیاد موفق باشید و توفیق الهی شامل حال شما باشد.

آیین تودیع و معارفه محمد فروزنده و سعیدی‌کیا  روز شنبه آینده درمحل بنیاد مستضعفان برگزار می‌شود.

محمد سعیدی‌کیا سیاست‌مدار ایرانی، قائم مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین وزیر مسکن و شهرسازی کابینه اول محمود احمدی‌نژاد، وزیر جهاد سازندگی کابینه اول سید محمد خاتمی، وزیر راه و ترابری دولت اول هاشمی رفسنجانی و دولت دوم میرحسین موسوی نیز بوده است.

محمد سعیدی کیا درانتخابات ریاست‌ جمهوری ایران ۱۳۹۲با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد ، اما  با اعلام اسامی کاندیداهای تایید شده توسط شورای نگهبان، محمد سعیدی کیا نیز جزء رد صلاحیت شدگان انتخابات ریاست‌جمهوری ایران قرار گرفت.
در ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ، اکبر ترکان، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دولت حسن روحانی، طی حکمی سعیدی‌کیا را به عنوان قائم مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب نمود.

انتهای خبر