رمزگشایی سخنگوی شورا از سفر اعلام نشده اعضاء شورای شهرتبریز به چین و آمریکا

به دنبال انتشار خبر سفر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و تنی چند از مدیران شهرداری به چین و آمریکا که همزمان با شب های لیالی قدر و در ماه مبارک رمضان سفر کرده اند، سخنگوی شورای شهر توضیحاتی برای رفع ابهامات موجود در این خصوص ارائه داد. سعید حاجی زاده درباره سفر اعلام نشده برخی […]

image_pdfimage_print

به دنبال انتشار خبر سفر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و تنی چند از مدیران شهرداری به چین و آمریکا که همزمان با شب های لیالی قدر و در ماه مبارک رمضان سفر کرده اند، سخنگوی شورای شهر توضیحاتی برای رفع ابهامات موجود در این خصوص ارائه داد.

سعید حاجی زاده درباره سفر اعلام نشده برخی از اعضای شورای شهر تبریز به چین و آمریکا اظهار داشت: آقای سعید محدث به همراه تنی چند از مدیران شهرداری از جمله مدبر شهردار منطقه هشت، انصاری شهردار منطقه نه، اسحقی مشاور شهردار و نجاری مسئول دفتر شهردار تبریز جهت پی گیری توافقات قبلی صورت گرفته با شرکت های چینی که در بخش توسعه حمل و نقل عمومی شهر تبریز به امضاء رسیده به چین سفر کرده اند.

وی ادامه داد: این توافقات هم در بخش مترو و هم در بخش حمل و نقل های ترکیبی صورت گرفته است .

سخنگوی شورای شهر تبریز در خصوص سفر دکتر دبیری به آمریکا هم افزود: سفر آقای دکتر دبیری به آمریکا سفر شخصی بوده و ربطی به شورا و شهرداری ندارد.

گفتی است قبلا هم رسول درسخوان، ایرج شهین باهر، فریدون بابایی و احتشام حاجی پور به دبی و در سفری دیگر جعفر مدبر، اکرم حضرتی، داوود امیر حقیان به ترکیه و باز در گروهی دیگر داوود امیرحقیان، اسماعیل چمنی، حبیب شیری آذر، المیرا خاماچی و رسول درسخوان به ترکیه سفر کرده بودند.

گزارش های مختلفی مبنی بر اینکه سفر های دیگری در حال پی ریزی می باشد که از جمله این سفرهای خارجی می‌توان به سفر ایتالیا، آلمان، روسیه، استرالیا و دیگر کشور های اروپایی که در حال مقدمه چینی هستند اشاره کرد.

سوال مهم این است که این سفرها با چه هدفی انجام می پذیرد و چرا قبل از سفرها اطلاع رسانی لازم صورت نمی پذیرد؟

و سوال اساسی تر اینکه آیا تا به حال این سفرهای متعدد و پرهزینه خارجی، دستاورد ملموسی هم برای شهر داشته و شهروندان تبریز، آیا تابحال از این نتایج مثبت این دستاوردها بهره مند شده اند یا فقط …!؟

انتهای خبر