تذکر حسن‌نژاد به وزیر نفت به خاطر فعالیت‌های انتخاباتی‌ شرکت گاز آذربایجان شرقی/ لزوم افزایش تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه مرند

نماینده مرند و جلفا گفت: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به جای آنکه به روستاهای سردسیر که در مسیرصعب‌العبور قرار دارند گازرسانی کنند به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی‌اند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از مانداگارانا ، محمد حسن‌نژاد در جلسه علنی چهارشنبه ۱ مرداد مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر نفت گفت: با اینکه باید در گازرسانی به […]

image_pdfimage_print

نماینده مرند و جلفا گفت: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به جای آنکه به روستاهای سردسیر که در مسیرصعب‌العبور قرار دارند گازرسانی کنند به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی‌اند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از مانداگارانا ، محمد حسن‌نژاد در جلسه علنی چهارشنبه ۱ مرداد مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر نفت گفت: با اینکه باید در گازرسانی به مناطق سردسیر توجه ویژه ای صورت بگیرد اما به گازرسانی به روستاهای شهرستان های مرند و جلفا توجهی نشده است.

وی گفت: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به جای آنکه به روستاهای سردسیر که در مسیرصعب‌العبور قرار دارند گازرسانی کنند به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی‌اند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر نیرو، با بیان اینکه فاصله روستاهای شهرستان‌های مرند با رودخانه ارس شش کیلومتر بیشتر نیست گفت: متأسفانه این روستاها علیرغم آنکه گفته بودند با روش “بی‌ یوتی” مشکلات آب شربشان حل می‌شود تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده و آب شرب ندارند.

حسن‌نژاد در ادامه تذکری هم به وزیر راه و شهرسازی داد و گفت: وی علیرغم آنکه در سفر اخیرش وعده داده بود هیچ کدام از وعده‌هایش عملی نشده و محور جلفا و اصلان دوز عملا خوابیده است و همین امروز محور مرند جلفا ۵ نفر کشته داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه تذکرات خود، خطاب به وزیر بهداشت هم تصریح کرد: بیمارستان جلفا عملا یک درمانگاه بیشتر نیست و تنها بیمارستان این شهرستان به مرکز بهداشتی تبدیل شده که از ارائه خدمات تخصصی به بیماران خارج است همچنین بیمارستان جدید‌الاحداث شهرستان مرند علیرغم اینکه یک سال احداث شده است بیماری را پذیرش نمی‌کند.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر کشور و هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: حوزه مرند و جلفا با ۳۱۰ هزار نفر جمعیت ۱۲۰ کیلومتر با ۳ کشور مرز مشترک دارد متأسفانه یک نماینده بیشتر ندارد.

 

 

انتهای خبر