مسی خبر کمک به اسرائیل را تکذیب کرد/ آبروریزی جهانی برای رسانه‌های ایرانی + عکس

حتی تلویزیون دولتی ایران هم به ماجرا ورود کرد و روز پنجشنبه این خبر را با مخاطبانش در میان گذاشت… به گزارش اعتدال پرس، «لیونل مسی » ستاره آرژانتینی تیم بارسلون اسپانیا، اخبار منتشر شده مبنی بر حمایت مالی وی از رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد و گفت: از روزنامه فرانسوی که این خبر دروغ را منتشر […]

image_pdfimage_print

حتی تلویزیون دولتی ایران هم به ماجرا ورود کرد و روز پنجشنبه این خبر را با مخاطبانش در میان گذاشت…

به گزارش اعتدال پرس، «لیونل مسی » ستاره آرژانتینی تیم بارسلون اسپانیا، اخبار منتشر شده مبنی بر حمایت مالی وی از رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد و گفت: از روزنامه فرانسوی که این خبر دروغ را منتشر کرده است، شکایت می کند.
پایگاه اطلاع رسانی الشروق الجزائر روز شنبه نوشت : روزنامه کمپتیتور ( LeCompetiteur ) فرانسه بر روی صفحه اجتماعی توییتر خود فاش کرد که « لیونل مسی » قصد شکایت از این روزنامه را دارد.
لیونل مسی تصریح کرد: این روزنامه فرانسوی با نشر اکاذیب مبنی بر کمک یک میلیون یورویی از سوی من به اسراییل به من تهمت زده است.
روزنامه یادشده پیش از این از کمک یک میلیون یورویی لیونل مسی به رژیم صهیونیستی بخاطر صعود تیم آرژانتین به دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ خبرداده بود.
این خبر موجب خشم مسلمان بویژه در کشورهای عربی از لیونل مسی شد
اما مسی همه این اخبار را تکذیب و تاکید کرد که از روزنامه فرانسوی به دلیل حتک حیثیت، شکایت خواهد کرد.
مسی تصریح کرد که به رژیم صهیونیستی کمک نکرده است و کمک های وی فقط برای توسعه بیمارستان ها، مدارس و مردم فقیر جهان اختصاص دارد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، طی چند روز گذشته خبری در مورد کمک یک میلیون یورویی لیونل مسی به دولت اسراییل با تیراژ وسیع در مهم‌ترین رسانه‌های کشورمان منتشر شده است؛ تا جایی که حتی تلویزیون دولتی ایران هم به ماجرا ورود کرد و روز پنجشنبه این خبر را با مخاطبانش در میان گذاشت.

 

به گزارش بانک ورزش، حالا اما مشخص شده است کل این موضوع جوکی بوده که از سوی سایت فکاهی و سرگرمی « Le Compétiteur» واقع در الجزایر در روز ۲۴ تیر ساخته شده و با کم‌دقتی تاریخی بزرگترین رسانه‌های ایران در کشورمان منتشر شده است. حالا خطای حرفه‌ای خبرگزاری‌های داخلی ایران به سوژه‌ای برای رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده است. در عکس اول، بازتاب این خبر را در یکی از همین سایت‌ها (نشنال اینترست) می‌بینید.

عکس دوم به قسمتی مربوط می‌شود که در آن اشتباه فاحش رسانه‌های ایرانی با درج تصویر در خبرگزاری‌های بین‌المللی بازتاب یافته است.

نهایتا در عکس سوم تصویر انتشار اصل این شوخی در سایت الجزیره‌ای را می‌بینید. همه این‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که برخی از هموطنان‌مان طی چند روز گذشته هزاران کامنت علیه مسی و رفتار وحشیانه‌اش منتشر کرده‌اند!

منبع: بانک ورزش

انتهای خبر