بخشدار جلفا: سیاست دولت تدبیر و امید در رونق نقاط روستایی است

بخشدار مرکزی جلفا توسعه نقاط روستایی را در گرو توجه به زیر ساخت ها و ظرفیت های بالقوه موجود در روستاها بیان کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، صادق احمدی در نشست مشترک مسوولان دستگاههای اجرایی با اهالی روستای لیوارجان از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: در صورت بهره برداری مطلوب […]

image_pdfimage_print

بخشدار مرکزی جلفا توسعه نقاط روستایی را در گرو توجه به زیر ساخت ها و ظرفیت های بالقوه موجود در روستاها بیان کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، صادق احمدی در نشست مشترک مسوولان دستگاههای اجرایی با اهالی روستای لیوارجان از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: در صورت بهره برداری مطلوب از پتانسیل های موجود در روستاها، این مناطق قابلیت رقابت با نقاط شهری را دارند.

وی با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در رونق نقاط روستایی گفت: دولت یازدهم با سوق دادن امکانات به مناطق روستایی و بهره مندی یکسان روستاییان از خدمات دولت در صدد آبادانی و شکوفایی روستاهاست.

بخشدار مرکزی جلفا خاطرنشان کرد: بسیاری از نقاط روستایی از نظر گردشگری، زیارتی، تولیدی و کشاورزی در سایه توجه دولت می توانند به قطب تولیدی، اقتصادی، درآمدزایی و اشتغالزایی تبدیل شوند.

احمدی مشارکت اهالی در توسعه روستاها را بسیار حیاتی دانست و گفت: روستاییان با همراهی و مشارکت با دستگاه های اجرایی در روند رشد و توسعه روستاها تاثیر گذار بوده و قوت قلب مسوولان در ارایه خدمات هستند.

وی در این خصوص بر نقش شوراهای اسلامی و دهیاران تاکید کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران به عنوان بازوان محرک مسوولان در سایه تعامل سازنده می توانند در آبادانی روستاها نقش آفرینی کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: روند توسعه وآبادانی نقاط روستایی در نهایت منجر به تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها شده که این امر بسیار حائز اهمیت است.

نشست های دوره ای مسوولان دستگاه های خدمات رسان با اهالی روستاهای بخش مرکزی و سیه رود شهرستان جلفا در طول ماه رمضان به منظور بررسی مسایل و مشکلات روستاها در ۲۰ روستای شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی روسای ادارات برگزار شد.

انتهای خبر