انتصابات جدید پاشایی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی/ تکمیل حلقه مدیریتی جدید با تغییر روسای شهرستان ها

روند تغییر روسای آموزش و پرورش شهرستان های آذربایجان شرقی که در راستای تکمیل حلقه مدیریتی جدید در آموزش و پرورش استان، از چند وقت پیش در دستور کار پاشایی قرار گرفته است، این هفته نیز به شهرستان های ترکمانچای و بناب رسید. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان ؛ […]

image_pdfimage_print

روند تغییر روسای آموزش و پرورش شهرستان های آذربایجان شرقی که در راستای تکمیل حلقه مدیریتی جدید در آموزش و پرورش استان، از چند وقت پیش در دستور کار پاشایی قرار گرفته است، این هفته نیز به شهرستان های ترکمانچای و بناب رسید.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان ؛ عباس ممقانی بعنوان رییس جدید آموزش و پرورش شهرستان بناب منصوب شد.

بر اساس این گزارش عباس ممقانی بنابی جایگزین یعقوب جلیل آذری خواهد شد که از آذر ۹۱ این مسولیت را بر عهده داشت . بحث استعفا و یا برکناری ایشان از مدتها پیش در محافل فرهنگی مطرح بود .

عباس ممقانی بنابی متولد شهرستان بناب ،  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی با گرایش برنامه ریزی محیطی در ژئومورفولوژی ، مدیر مرکز سمپاد بناب که از مدیران جوان و پرتلاش ونیز با مشی اعتدالی میباشد که جایگزین یک مدیر اصولگرا میشود .

رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه ترکمانچای منصوب شدرئیس جدید آموزش و پرورش منطقه ترکمانچای منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس قبلی وجدیدآموزش و پرورش منطقه ترکمانچای با حضور معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار گردید.

به گزارش اعتدال پرس، رسول صادقی در مراسم تودیع و معارفه رئیس قبلی وجدیدآموزش و پرورش منطقه ترکمانچای با تبریک عید سعید فطر ، وبا آرزوی طول عمر وسلامتی برای مقام معظم رهبری وتوفیق دولت تدبیر وامید ، نظام تعلیم وتربیت را شبکه فراگیر اجتماعی با حوزه های کاری درزمینه آموزشی وپرورشی وفرهنگی وتربیت بدنی ومالی وعمرانی دانست .

معاون تربیت بدنی وسلامت با تشریح سیاست ها وراهبردهای آموزش وپرورش گفت : بهسازی وساماندهی نیروی انسانی،ارتقاء سطح مدیریت آموزشگاهی ،بودجه ریزی عملیاتی ،توسعه مشارکت های همگانی وتشکیل اتاق فکر از مهمترین رویکرد های آموزش وپرورش در دولت تدبیر وامیــد می باشد وامیدوارم با تحقق این برنامه ها بتوانیم آموزش وپرورشی پویا وشاداب داشته باشیم .

درپایان علی اکبر سلمانی بعنوان رییس جدید آموزش وپرورش ترکمانچای معـرفی و از خدمات چند ین ساله اسفندیاری صادقی قدردانی گردید.

 

انتهای خبر