تاسف باقری بنابی از فروش یک فیلم در فروشگاه های صدا و سیما/ دولت به رسانه ملی تذکر دهد

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با انتقاد از توزیع مستند من روحانی هستم در فروشگاه های سروش گفت: دولت می تواند در جلسات درون دستگاهی تذکراتی را به رسانه ملی مبنی بر استفاده از آرشیو محرمانه این سازمان علیه دولت بدهد. به گزارش اعتدال پرس، محمد باقری بناب در گفتگو با خانه ملت، با اشاره […]

image_pdfimage_print

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با انتقاد از توزیع مستند من روحانی هستم در فروشگاه های سروش گفت: دولت می تواند در جلسات درون دستگاهی تذکراتی را به رسانه ملی مبنی بر استفاده از آرشیو محرمانه این سازمان علیه دولت بدهد.

به گزارش اعتدال پرس، محمد باقری بناب در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به توزیع مستند “من روحانی هستم” در فروشگاه های سروش وابسته به سازمان صدا و سیما گفت:جای تاسف دارد که رسانه ملی تا این اندازه در جهت مخالفت با رییس جمهور حرکت می کند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره استفاده شرکت خصوصی “سفیر فیلم” از اسناد و آرشیو محرمانه سازمان صداوسیما گفت: متأسفانه رسانه ملی در اختیار برخی جریانات سیاسی قرار گرفته است که اجازه استفاده از آرشیو آن به نفع جریان سیاسی خود را می دهند.anaj1381056566yM1AHh_related

درباره چگونگی رسیدگی دولت به این قضیه خاطرنشان کرد: در این خصوص باید تذکراتی در داخل مجموعه دولت به رسانه ملی داده شود و بعد از آن در صورتی که نتیجه ای مشاهده نشد دولت باید از صدا و سیما شکایت، تا نهاد قضایی به این مساله ورود کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که  بهتر است قضیه تذکرات دولت به سازمان صداوسیما رسانه ای نشود، تأکید کرد: درخواست داریم تا قوه قضاییه در خصوص این رفتارهای صدا و سیما اقدامات متقضی را داشته باشد.

انتهای خبر