انتصاب جدید در منطقه آزاد ارس/ خوش پیمان، مدیرکل روابط عمومی منطقه آزاد ارس شد

تغییرات مدیریتی منطقه آزاد ارس، به روابط عمومی این سازمان نیز رسید و ابراهیم نصیری که از نیروهای بومی و با سابقه منطقه آزاد ارس بود، جای خود را به خوش پیمان مدیر قبلی روابط عمومی صداوسیمای آذربایجان شرقی داد. به گزارش اعتدال پرس، عرب باغی در مراسم معارفه  مدیرکل جدید روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد […]

image_pdfimage_print

تغییرات مدیریتی منطقه آزاد ارس، به روابط عمومی این سازمان نیز رسید و ابراهیم نصیری که از نیروهای بومی و با سابقه منطقه آزاد ارس بود، جای خود را به خوش پیمان مدیر قبلی روابط عمومی صداوسیمای آذربایجان شرقی داد.

به گزارش اعتدال پرس، عرب باغی در مراسم معارفه  مدیرکل جدید روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد ارس که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این سازمان و مقامات شهرستان جلفا و همچنین جمعی از مسؤلان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد، حضور در عرصه های بین المللی را لازمه پیشرفت و توسعه سریع در ارس عنوان کرد و گفت: تغییرات در بدنه مدیریتی هر سازمانی در راستای بهره مندی از ظرفیت فکری و عملی افراد است و در این بین با توجه به اهمیت روابط بین الملل در فعالیت های اقتصادی توجه به این حوزه بیش از پیش خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رشد و توسعه این منطقه را نتیجه همدلی و همکاری همگانی در منطقه آزاد ارس دانست و گفت: لازمه تحقق کارهای بزرگ و موثر وجود انسان هایی با افکار نوین و دوراندیش است و خوشبختانه با وجود مردمی همدل و فرصت هایی ناب برای سرمایه گذاری و رشد اقتصادی، آینده ای روشن در انتظار منطقه آزاد ارس است.

وی مدیر کل جدید روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس را فردی مجرب و با سابقه در این حوزه دانست و بر لزوم بهره مندی از توان مدیران با تجربه سازمان در جایگاه های دیگر و بهره مندی از تجارب و دانش آنان تاکید کرد.

همچنین ابراهیم نصیری مدیرکل قبلی روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس گزارشی از عملکرد سه ساله این مدیریت را ارایه کرد.

در پایان این آئین، مختار خوش پیمان بعنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس معرفی شد و از زحمات ابراهیم نصیری تجلیل بعمل آمد.

مختار خوش پیمان متولد شهرستان ملکان و نیروی رسمی شاغل در بخش فرهنگی سپاه استان بود که بعد از انتقال به صداوسیما در 13 سال گذشته عهده دار مسئولیتهایی چون مدیریت روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، گزارشگری و تهیه کنندگی رادیو و تلویزیون و مسؤل هماهنگی امورات نمایندگان استان آذربایجان شرقی شده بود.

وی که از چهره های آشنا در حوزه رسانه و دارای روابط اجتماعی گسترده در سطح استان و مسئولان می باشد، همچنین مسؤل بسیج رسانه استان از 2 سال پیش می باشد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، نصیری که اخیرا و با حفظ سمت به سمت سخنگویی سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شده بود، همچنان سخنگوی سازمان باقی خواهد ماند. همچنین گفته می شود رایزنی هایی در جریان است تا وی سمت مدیر امور فرهنگی این منطقه را عهده دار شود.

انتهای خبر