نصیری، مدیر فرهنگی منطقه آزاد ارس شد

مدیر پیشین روابط عمومی و امور بین الملل  منطقه آزاد ارس که چند روز پیش از این سمت تودیع شده بود، با حکم مهندس عرب باغی به عنوان مدیر امور فرهنگی و آموزشی و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد ارس در امور تبلیغاتی تعیین شد.  همانطورکه در خبر قبلی اعتدال پرس(این خبر) از احتمال این جابجایی مدیریتی خبر شده بود، حکم انتصاب نصیری […]

image_pdfimage_print

مدیر پیشین روابط عمومی و امور بین الملل  منطقه آزاد ارس که چند روز پیش از این سمت تودیع شده بود، با حکم مهندس عرب باغی به عنوان مدیر امور فرهنگی و آموزشی و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد ارس در امور تبلیغاتی تعیین شد.

 همانطورکه در خبر قبلی اعتدال پرس(این خبر) از احتمال این جابجایی مدیریتی خبر شده بود، حکم انتصاب نصیری به سمت مدیر امور فرهنگی و آموزشی و مشاور تبلیغاتی مدیرعامل منطقه آزاد ارس امروز نهایی و ابلاغ شد.

 به گزارش اعتدال پرس، ابراهیم نصیری که از نیروهای بومی و با سابقه منطقه آزاد ارس می باشد، اواخر هفته گذشته جای خود را به خوش پیمان مدیر قبلی روابط عمومی صداوسیمای آذربایجان شرقی داد تا وی نیز طی یک جابجایی مدیریتی دیگر، مسئولیت امور فرهنگی و آموزشی و مشاور تبلیغاتی عرب باغی را عهده دار شود.

عرب باغی در مراسم تودیع و معارفه  مدیرکل روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد ارس، ضمن قدردانی از تلاشهای نصیری در این مدت بر لزوم بهره مندی از توان مدیران با تجربه سازمان در جایگاه های دیگر و بهره مندی از تجارب و دانش آنان تاکید کرده بود.

خبر مرتبط قبلی :

انتصاب جدید در منطقه آزاد ارس/ خوش پیمان، مدیرکل روابط عمومی منطقه آزاد ارس شد

 

 

 

انتهای خبر