3000 نفر بیکار در کنار بزرگترین معدن مس شمالغرب کشور!

نماینده مردم ورزقان و خاروانا گفت: متأسفانه علی رغم وجود بزرگترین معدن مس در شمال غرب کشور نرخ بیکاری در شهرستان ورزقان و خاروانا بسیار بالا است به طوری که بیش از 3 هزار نفر بیکار در شهرستان ورزقان و خاروانا وجود دارد. به گزارش اعتدال پرس، اله وردی دهقانی در گفتگو با خانه ملت، درخصوص […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم ورزقان و خاروانا گفت: متأسفانه علی رغم وجود بزرگترین معدن مس در شمال غرب کشور نرخ بیکاری در شهرستان ورزقان و خاروانا بسیار بالا است به طوری که بیش از 3 هزار نفر بیکار در شهرستان ورزقان و خاروانا وجود دارد.

به گزارش اعتدال پرس، اله وردی دهقانی در گفتگو با خانه ملت، درخصوص مشکلات بخش عمرانی شهرستان ورزقان و خاروانا در استان آذربایجان شرقی،گفت: متأسفانه تا به امروز شهرستان ورزقان و خاروانا در بخش راه های مواصلاتی با مشکلات عدیده ای مواجه است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به عبور دو بزرگراه از شهرستان ورزقان و خاروانا،تصریح کرد: یکی از بزرگراه های شهرستان ورزقان و خاروانا با حمایت شرکت ملی صنایع مس در حال ساخت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت:متأسفانه دولت تاکنون هیچ گونه اقدامی در خصوص احداث راه های بین شهری از جمله ساخت بزرگراه انجام نداده است.

دهقانی،افزود:متأسفانه شهرستان ورزقان و خاروانا در خصوص توسعه راه های روستایی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند به طوری که این شهرستان در سال گذشته و امسال هم شاهد اجرای پروژه آسفالته راه های روستایی نخواهد بود.

3 هزار نفر در ورزقان و خاروانا بیکارند

نماینده مردمورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی ،تصریح کرد: متأسفانه علی رغم وجود بزرگترین معدن مس در شمال غرب کشور نرخ بیکاری در شهرستان ورزقان و خاروانا بسیار بالا است به طوری که بیش از 3 هزار نفر بیکار در شهرستان ورزقان و خاروانا وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از عدم اجرای بومی گزینی در صنایع شهرستان ورزقان و خاروانا، اظهارداشت:متأسفانه مسئولان اجرایی به جای استفاده از نیروهای متخصص بومی از نیروهای غیر بومی در معدن مس شهرستان ورزقان و خاروانا استفاده کرده اند به همین جهت در حال حاضر بیکاری در این شهرستان بیداد می کند.

تسریع در تجهیز بیمارستان ورزقان و خاروانا

نماینده مردمورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مشکلات بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود گفت: دولت گذشته برای ساخت بیمارستان شهرستان ورزقان و خارونا میلیاردها تومان اعتبار هزینه کرد اما متأسفانه این بیمارستان در حال حاضر بدون کارد پزشکی و نیرهای پرسنلی متخصص و تجهیزات پزشکی است.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: درحال حاضر اصلی ترین خواسته مردم شهرستان ورزقان و خارونا از دولت راه اندازی کامل بیمارستان این شهرستان است به همین جهت وزارت بهداشت و درمان باید هر چه سریعتر تجهیز بیمارستان شهرستان ورزقان و خارونا را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای خبر