نجات دختر بچه ۱۰ ساله از دست آدم‌ربا در تبریز

دختر بچه ۱۰ ساله که با غفلت والدینش در باغ فجر تبریز ربوده شده بود با هوشیاری شهروند تبریزی نجات یافت.   به گزارش اعتدال پرس فرمانده انتظامی تبریز گفت:  با گزارش کلانتری ۱۶ تبریز شخصی به همراه دختربچه حدوداً ۱۰ ساله سراسیمه به ایستگاه پلیس مراجعه و اظهار کرد که در داخل پارک در حال صحبت […]

image_pdfimage_print

دختر بچه ۱۰ ساله که با غفلت والدینش در باغ فجر تبریز ربوده شده بود با هوشیاری شهروند تبریزی نجات یافت.

  به گزارش اعتدال پرس فرمانده انتظامی تبریز گفت:  با گزارش کلانتری ۱۶ تبریز شخصی به همراه دختربچه حدوداً ۱۰ ساله سراسیمه به ایستگاه پلیس مراجعه و اظهار کرد که در داخل پارک در حال صحبت با تلفن بوده که لحظه‌ای جیغ دختر بچه‌ای را شنیده که شدیداً در حال گریه و زاری بود و این دختر بچه را از دست شخصی که بی‌رحمانه دست خود را به دهان این دختر بچه گذاشته بود، نجات داده است.

سرهنگ نوروزی ادامه داد: نسبت به این وضعیت حساس و کنجکاو شده و از مرد ناشناس سئوالاتی می‌کند که بلافاصله فرد مورد نظر دست و دهان دختر بچه را رها کرده و فرار می‌کند و نامبرده با مراجعه به مقرر پلیس به همراه دختر بچه و اعلام گزارش مورد نظر و با تلاش پلیس، متهمی که در حال فرار بود، دستگیر می‌شود.
این مقام انتظامی افزود: مظنون در بازجویی اعتراف کرد دختر بچه، خواهر اوست، اما در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم هیچگونه نسبتی با کودک ندارد و قصد  آدم‌ربایی داشته است.
فرمانده انتظامی تبریز اضافه کرد: در حین تنظیم گزارش والدین دختربچه اهل مهاباد سراسیمه به ایستگاه پلیس مراجعه و اظهار کردند که ساعتی پیش در داخل پارک فجر دختربچه آنها به نام مدیا گم شده که نزدیک به سه ساعت است دنبالش بودیم که آقایی موتورسوار گفت که دخترتان دست یک آقا هست و دهانش را گرفته و می‌برد.
وی عنوان داشت: متهم در بازجویی اعتراف کرد که بچه را ربوده بودم و وقتی گریه می‌کرد دستم را به دهانش گذاشتم تا صدا نکند تا ببرم و در جواب اینکه چرا بچه مردم را ربودید، گفت که چون در پارک این دختر بچه را رها کرده بودند، بنابراین او را ربودم و با اعتراف صریح متهم پرونده در این خصوص تکمیل و تحویل مقامات قضایی شد.
نوروزی به والدین توصیه کرد: والدینی که فرزندان خردسال خود را به پارک‌ها و مراکز تفریحی می‌برند از فرزندان خود مواظبت کنند تا چنین مشکلاتی برای آنان به وجود نیاید.

* عکس تزئینی است

 

انتهای خبر