معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد ارس خبر داد: استقبال صدها هزار گردشگر خارجی و داخلی از سرزمین زیبایی ها

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس با فعالیت های مختلف اقتصادی و گردشگری توانسته رضایت خاطر گردشگران را بیش از پیش جلب نموده و سالانه میلیون ها نفر از داخل و خارج این منطقه زیبا را مقصد گردش، خرید و سرمایه گذاری خود در عرصه های مختلف قرار می […]

image_pdfimage_print

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس با فعالیت های مختلف اقتصادی و گردشگری توانسته رضایت خاطر گردشگران را بیش از پیش جلب نموده و سالانه میلیون ها نفر از داخل و خارج این منطقه زیبا را مقصد گردش، خرید و سرمایه گذاری خود در عرصه های مختلف قرار می دهند.

به گزارش اعتدال پرس، بهرام سرمست عید فطر را یک رویداد بین المللی و زمینه ساز جذب صدها هزار گردشگر دانست و افزود: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر صدها هزار نفر گردشگر از سراسر ایa25ران منطقه زیبا و خوش آب و هوای ارس را مقصد گردش و تفریح خود انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: در این ایام ظرفیت پذیرش مسافر در تمامی مراکز اقامتی، زائرسراها و میهمان کاشانه ها صد درصد تکمیل بوده و پارک ها و کمپ های موقت  میزبان هزاران چادر بودند.

سرمست با اشاره به وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد موجود در محدوده منطقه آزاد ارس گفت: در بین جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی منطقه آزاد ارس پارک کوهستان، کلیسای سنت استپانوس و آبشار آسیاب از بیشترین استقبال گردشگران برخوردار بودند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه بیشترین ترددها در ایام مربوطه در محور تبریز- جلفا بوده از پلیس راه و همه دستگاه های فعال بویژه جمعیت هلال احمر و اورژانس به جهت حضور فعال و موثر تقدیر و کرد.

بهرام سرمست ارتقاء خدمات در تاسیسات گردشگری، ارائه قیمت های مناسب در بازارهای منطقه و تقویت جوامع محلی را رکن اصلی در جذب رضایت گردشگران ورودی به منطقه اعلام کرد.

DSC_0147

رود ارس

انتهای خبر