استیضاح وزیر علوم بالاخره اعلام وصول شد

هییت رییسه مجلس امروز طرح استیضاح وزیر علوم را اعلام وصول کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دقایقی پیش از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. طرح استیضاح وزیر علوم با امضای ۵۱ تن از وکلای […]

image_pdfimage_print

هییت رییسه مجلس امروز طرح استیضاح وزیر علوم را اعلام وصول کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دقایقی پیش از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.استیضاح وزیر علوم بالاخره اعلام وصول شد

طرح استیضاح وزیر علوم با امضای ۵۱ تن از وکلای ملت حدود یک ماه گذشته تقدیم هیئت رئیس مجلس شد اما با میانجی‌گری علی لاریجانی رئیس نهاد قانون‌گذاری کشورمان و با دادن مهلت یک‌ماهه به وزیر علوم اعلام وصول این طرح استیضاح به تعویق افتاد.

اوایل هفته جاری مهلت یک‌ماهه وزیر علوم برای عمل به تعهداتش به پایان رسید و روز یک‌شنبه نمایندگان خواهان استیضاح با تشکیل جلسه‌ای بر این خواسته خود اصرار کردند و هیئت رئیسه نیز امروز این طرح استیضاح را اعلام وصول کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام وصول استیضاح فرجی‌دانا، گفت: نمایندگان متفاضی استیضاح اصرار داشتند که استیضاح انجام شود؛ به این ترتیب دولت باید تا ۱۰ روز آینده برای استیضاح اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای خبر