تکذیب نامه آیت الله سیستانی به رهبر انقلاب

خبر ارسال نامه صحت ندارد و از اساس کذب می باشد. به گزارش اعتدال پرس، در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها مبنی بر ارسال نامه ای محرمانه از سوی حضرت آیت الله العظمی سیستانی به رهبری انقلاب اسلامی درباره نوری المالکی، شفقنا از منابع مطلع در نجف اشرف کسب اطلاع کرد که خبر […]

image_pdfimage_print

خبر ارسال نامه صحت ندارد و از اساس کذب می باشد.

به گزارش اعتدال پرس، در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها مبنی بر ارسال نامه ای محرمانه از سوی حضرت آیت الله العظمی سیستانی به رهبری انقلاب اسلامی درباره نوری المالکی، شفقنا از منابع مطلع در نجف اشرف کسب اطلاع کرد که خبر ارسال نامه صحت ندارد و از اساس کذب می باشد.

یادآور می شود امروز العالم در خبری به نقل از الاخبار نوشته بود:

” آیت الله سیستانی به تازگی نامه‌ای را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته است.

العالم به نقل از الاخبار خاطرنشان کرد که این نامه “محرمانه”، چند ساعت پس از نشست بی‌نتیجه سران حزب الدعوه، که با اختلاف نظرهایی در زمینه نامزدی نوری مالکی برای سومین دوره نخست وزیری همراه بود؛ ارسال شده است”

العالم در ادامه به نقل از این روزنامه لبنانی نوشت: ” با ادامه پیش بینی ها در خصوص مالکی، ابراهیم جعفری و دیگر نامزدها برای نخست وزیر، آیت الله سیستانی با انتقاد از نوری مالکی موضع خود را درباره او اعلام کرد و گفت که چنگ زدن به منصب اشتباه بزرگی است. وی پس از آن مستقیما نامه‌ای را برای رهبر انقلاب اسلامی فرستاد”.

منبع:شفقنا

انتهای خبر