مسجدی پس از ۱۲ سال،بالاخره از استانداری رفت/ بهبودی،معاون جدید استاندار آذربایجان شرقی شد+بیوگرافی

فرخ مسجدی سرانجام پس از ۱۲ سال سکان داری در راس هرم اقتصاد و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی طی سه دوره در دولتهای خاتمی، احمدی نژاد و روحانی و در حالیکه یکی از عوامل اصلی روند کند توسعه استان در سالیان اخیر شناخته می شد، مجبور شد صندلی خود را به یک اقتصاددان برنامه ریز و جوانتر […]

image_pdfimage_print

فرخ مسجدی سرانجام پس از ۱۲ سال سکان داری در راس هرم اقتصاد و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی طی سه دوره در دولتهای خاتمی، احمدی نژاد و روحانی و در حالیکه یکی از عوامل اصلی روند کند توسعه استان در سالیان اخیر شناخته می شد، مجبور شد صندلی خود را به یک اقتصاددان برنامه ریز و جوانتر بدهد.

به گزارش اعتدال پرس، همانطورکه در خبرهای پیشین اعتدال پرس خبر داده شده بود،(این خبر) سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان معرفی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه داود بهبودی را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری معرفی کرد.در جلسه شورای اداری استان؛ سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

اسماعیل جبارزاده با اشاره به سوابق علمی و دانشگاهی دکتر بهبودی و لزوم ارتباط موثر دانشگاه و مدیریت اجرایی استان، ابراز امیدواری کرد مسایل اقتصادی استان با روحیه و انگیزه بیشتری از سوی وی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین در حکم انتصاب بهبودی، برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و ایجاد زمینه‌های اشتغال را از عوامل پیشرفت مجموعه‌های اداری برشمرده و پیگیری آنها را در دستگاه‌های اجرایی استان مورد تاکید قرار داده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از خدمات و تلاش‌های دکتر فرخ مسجدی در مدت تصدی مسوولیت معاونت برنامه‌ریزی استانداری قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است دکتر داود بهبودی از اعضای هیات علمی و رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز و همچنین رییس گروه مشاوران اقتصادی استاندار است و پیش از مسوولیت‌هایی همچون ریاست سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان ‌شرقی، معاونت برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان نظارت بر قیمت‌ها و مدیرکلی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بازرگانی را عهده‌دار بوده است.

در جلسه شورای اداری استان همچنین کریم مهری، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان معرفی شد.

در این جلسه همچنین از تلاش‌های اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در برگزاری شایسته سه تورنمنت بین‌المللی ورزشی در سه ماهه اخیر قدردانی شد.

معاونت برنامه ریزی

انتهای خبر