مدیرعامل شرکت مس آذربایجان منصوب شد

یک ماه پس از انتصاب مهندس نجاتی مدیرعامل قبلی شرکت مس آذربایجان به ریاست سازمان صنعت و تجارت استان، مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، طی مراسمی با حضور مهندس مرادعلیزاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و اعضا هیات مدیره شرکت مس آذربایجان، حاجی آقا زاده بعنوان مدیر عامل شرکت […]

image_pdfimage_print

یک ماه پس از انتصاب مهندس نجاتی مدیرعامل قبلی شرکت مس آذربایجان به ریاست سازمان صنعت و تجارت استان، مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، طی مراسمی با حضور مهندس مرادعلیزاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و اعضا هیات مدیره شرکت مس آذربایجان، حاجی آقا زاده بعنوان مدیر عامل شرکت مس آذربایجان معرفی شد.

در این مراسم مرادعلیزاده ضمن تشکر از اعضا هیات مدیره شرکت مس آذربایجان گفت: سونگون جزو معادن نادر و جوان دنیاست و طراحی سختی دارد. وی با اشاره به اینکه  سونگون راه زیادی را طی کرده تا به شرایط فعلی رسیده گفت: تا قبل از این مس  بنگاه بود ولی اکنون که شرکت مس اذربایجان تشکیل شده و شرکت مس بصورت هولدینگ اداره می شود آثار این تغییر در استان و اقتصاد ملی خودش را نشان می دهد و شرکت مس هم بعنوان سهامدار در کارهای توسعه ای شرکت می کند.

مرادعلیزاده با اشاره به اینکه پروژه های سونگون در حال بازنگری است گفت با توجه به اقتصاد جهانی و به تناسب شرایط اقتصادی جهان بازنگری در پروژه ها ، احیا بعضی از آنها و به تعویق انداختن بعضی از آنها برای بررسی دقیقتر و کارشناسی بیشتر ضروری به نظر می رسد. مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: تا پایان تابستان فاز دو تغلیظ به بهره برداری خواهد رسید و در آینده ای نزدیک تولید کنسانتره مس در سونگون به ۳۰۰ هزار تن در سال می رسد.

انتهای خبر