مدیرکل امورشهری استانداری در گفتگو با اعتدال پرس خبر داد: استخدام در 7 شهرداری آذربایجان‌شرقی + اسامی شهرها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی از استخدام 33 نفر در هفت شهرداری جدیدالتاسیس استان خبر داد. مرتضی موحدنیا در گفتگوی اختصاصی با اعتدال پرس با اعلام این خبر، افزود: افراد واجد شرایط که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی هستند از جمله نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، می‌توانند از روز چهارشنبه با […]

image_pdfimage_print

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی از استخدام 33 نفر در هفت شهرداری جدیدالتاسیس استان خبر داد.

مرتضی موحدنیا در گفتگوی اختصاصی با اعتدال پرس با اعلام این خبر، افزود: افراد واجد شرایط که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی هستند از جمله نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، می‌توانند از روز چهارشنبه با مراجعه به سایت استانداری آذربایجان‌شرقی نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.

موحدنیا خاطرنشان کرد: این آزمون برای تامین نیروی مورد نیاز هفت شهرداری جدیدالتاسیس استان برگزار می‌شود که طی آن 24 نفر از طریق آزمون به استخدام این شهرداری‌ها در می‌آیند.

وی افزود: 9 نفر نیز جزء سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند که اقدامات لازم برای معرفی آنها از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عمل آمده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در ادامه گفتگو با اعتدال پرس، گفت: شهرداری شهرهای کوزه  کنان و وایقان در شهرستان شبستر، خواجه  در شهرستان هریس، آساچی در شهرستان میانه، مبارک شهر در شهرستان ملکان، قلعه چای در شهرستان عجب شیر، تیمورلو در شهرستان آذرشهر، هفت شهری هستند که در این آزمون جذب نیرو خواهند داشت.

وی اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی این شهرداری‌ها از روز چهارشنبه 29 مرداد به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

موحدنیا، خاطرنشان کرد: آگهی استخدامی و اطلاعات تکمیلی در خصوص این آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان شرقی به اطلاع متقاضیان و شرکت‌کنندگان خواهد رسید

انتهای خبر