شعبه منطقه آزاد ارس شرکت بیمه رازی افتتاح شد

آیین افتتاح شعبه منطقه آزاد ارس شرکت بیمه رازی با حضور مدیر عامل منطقه آزاد ارس برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، در این مراسم که با حضور دکتر مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه رازی و مدیرعامل منطقه آزاد ارس و جمعی از صنعتگران و مدیران شرکتهای بیمه برگزار شد، دکتر مظلومی خاطر نشان کرد بیمه رازی […]

image_pdfimage_print

آیین افتتاح شعبه منطقه آزاد ارس شرکت بیمه رازی با حضور مدیر عامل منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، در این مراسم که با حضور دکتر مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه رازی و مدیرعامل منطقه آزاد ارس و جمعی از صنعتگران و مدیران شرکتهای بیمه برگزار شد، دکتر مظلومی خاطر نشان کرد بیمه رازی همراه صنعتگران در منطقه خواهد بود تا در صورت ایجاد مشکلی آنان را یاری کند .

مدیر عامل شرکت بیمه رازی ضمن تشکر از مسئولین منطقه آزاد ارس در رفع مشکلات اولیه برای شکل‌گیری این شعبه از توسعه صنعت بیمه در ۱۰ سال اخیر در کشور سخن گفت وی اشاره کرد که از سال ۸۲ شرکت‌های بیمه‌ای از تعداد ۴ شرکت بیمه‌ای با اضافه شدن ۲۴ شرکت بخش خصوصی به ۲۸ شرکت رسیده‌اند.

وی با اشاره به این عدد از عدم تناسب زیر ساخت‌ها با این حجم سرمایه‌گذاری در صنعت گله نمود چرا که این صنعت نتوانسته طی این دهه کارشناسان متناسب با این تعداد شرکت را تربیت نماید.

 مدیرعامل شرکت بیمه رازی افزود: حضور در منطقه آزاد ارس بعنوان اولین شعبه مناطق آزاد بخاطر تعلق خاطر ایشان به منطقه آذربایجان بود.

مهندس عرب باغی نیز با اشاره به پتانسیلهای بسیار بالای موجود در منطقه آزاد ارس، از بیمه رازی بعنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر بیمه که با دعوت منطقه آزاد شعبه خود را در این منطقه جهت خدمت رسانی به سرمایه گذاران منطقه دایر کرد، تقدیر و تشکر کردند.

مدیر عامل منطقه آزاد ارس نیز با اشاره به لزوم توجه به بخش خدمات و نیازهای آن، تناسب بین خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه رازی و نیازهای منطقه را یک اولویت برای این شرکت دانست.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، در ابتدای این مراسم مهندس صابرقدس مدیرمنطقه شمالغرب بیمه رازی و دکترهادی ابراهیمی سنائی از ضرورت وجود بیمه در مناطق آزاد سخنرانی نمودند.

 صابر قدس همچنین ز لزوم خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم منطقه با شکل‌گیری شعبه‌های منطقه‌ای گفت و از روند شکل‌گیری این شعبه گزارشی را ارائه نمود.

در این مراسم چنگیز مهدی‌پور(عاشیق چنگیز) با هنرنمایی خاص خود تحسین حضار را برانگیخت و روح والای موسیقی آذری را به منصه ظهور رساند.

در پایان با افتتاح شعبه بیمه رازی در منطقه آزاد ارس توسط محسن خادم عرب‌باغی این مراسم به پایان رسید.

 

انتهای خبر