رييس پليس فتا آذربايجان شرقي خبر داد: کشف 80درصدي پرونده هاي قضايي توسط پليس فتا

رييس پليس فتا آذربايجان شرقي گفت:  پليس فتا موفق به کشف 80 درصدي پرونده‌هاي قضايي شده و با حمايت و همکاري مردم بهتر و با سرعت و دقت بيشتري در حال خدمت گذاري است. به گزارش اعتدال پرس، سرهنگ قاسملو به منظور ارتقاء سطح آگاهي مردم با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسين (ع) […]

image_pdfimage_print

رييس پليس فتا آذربايجان شرقي گفت:  پليس فتا موفق به کشف 80 درصدي پرونده‌هاي قضايي شده و با حمايت و همکاري مردم بهتر و با سرعت و دقت بيشتري در حال خدمت گذاري است.

به گزارش اعتدال پرس، سرهنگ قاسملو به منظور ارتقاء سطح آگاهي مردم با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسين (ع) تبريز و شرکت در نماز جماعت مطالبي را در خصوص اينترنت و معرفي پليس فتا به جمع حاضران ايراد کرد، گفت: عمده هدف اين پليس صيانت از هويت ملي ، مذهبي تمام آحاد شهروندان کشورمان مي باشد. در اين پليس پي جويي پرونده هاي قضايي بر پايه علم روز رقم خورده و کارشناسان اين پليس با بهره مندي از علم روز ماموريت هاي محوله را به سر انجام مي رسانند اين پليس موفق به کشف 80 درصدي پرونده هاي قضايي شده و با حمايت و همکاري مردم مي توانيم بهتر و با سرعت و دقت بيشتر در خدمت مردم باشيم.

سرهنگ “محمد قاسملو” افزود: پليس فتا بر کليه جرائمي که در حوزه فضاي مجازي شروع و به پايان مي رسد رسيدگي کرده و در اين بين از شهروندان تقاضا مي شود که با رفتار و اخلاقي شايسته در فضاي مجازي ، زمينه هاي استفاده صحيح و بدون خطر را براي ديگران نيز فراهم سازند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: مساجد به عنوان اماکن مذهبي نقش بسيار مهمي در پيروزي انقلاب و در طول جنگ تحميلي در بسيج نيروها ايفاء نموده است. با توجه به تغيير جبهه دشمن از جنگ سخت به نرم ، مساجد نيز بايستي به محلي براي پرورش سربازان سايبري تبديل و هر مسجد يک تريبون در فضاي مجازي جهت تبليغ و جذب نبروهاي خلاق جهت مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.
سرهنگ قاسملو با اعلام خرسندي از موفقيت چشمگير سربازان سايبري در عرصه جنگ نرم اشاره و خاطر نشان کرد: در اين جبهه ، دشمن قسم خورده انقلاب اسلامي سعي دارد با ترفندهاي جديد و با بهره گيري از ابزارهاي الکترونيکي جوانان و هويت ملي و مذهبي ما را متزلزل و با تغيير فرهنگ چندين هزار ساله که با آميخته شدن اسلام، قدرت و عظمت بزرگي بدست آورده است را از بين ببرد.
رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي در پايان خطاب به مردم يادآور شد: با نظارت و کنترل والدين به استفاده صحيح فرزندان از فضاي پهناور اينترنت و ارتقاء آگاه سازي عمومي در خود فضاي مجازي تاکيد و در ضمن خانواده به عنوان اولين رکن اجتماع نقش بسزايي در تربيت فرزندان داشته و با آموزش صحيح استفاده از فن آوري هاي نوين به فرزندان خود از دوران کودکي ، آنان را در جهت زندگي بهتر در آينده نزديک و آماده سازيد.

انتهای خبر