تارتار در نشست خبری قبل از بازی با پیکان: محکوم به برد هستیم/ استقبال کم هواداران نیاز به بررسی کارشناسانه دارد

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: مقابل پیکان محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و باید پیروز از زمین مسابقه خارج شویم. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان با عرض تسلیت درگذشت مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس  و تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن، اظهار کرد: فردا […]

image_pdfimage_print

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: مقابل پیکان محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و باید پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان با عرض تسلیت درگذشت مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس  و تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن، اظهار کرد: فردا مقابل پیکان با یک ترکیب تهاجمی وارد میدان شده و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و می‌خواهیم در جدول رده‌بندی صعود کنیم و بازیکنان تیم به خوبی حساسیت بازی را درک کرده و مصمم به پیروزی در این بازی هستند.

وی در مورد وضعیت بازیکنانش در بازی برابر پیکان گفت: خوشبختانه در این بازی گسترش فولاد بازیکن محروم و مصدومی نداشته و تمام بازیکنان را در اختیار دارم، با این همه کار سختی برابر پیکان داشته و نباید فراموش کنیم تیم حریف از بازیکنان بزرگی که سابقه بازی ملی هم دارند، بهره می‌برد.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر شناخت از تیم پیکان گفت: افزود: نقاط قوت و ضعف تیم پیکان را آنالیز کرده‌ایم، هر چند به دلیل نزدیکی با ‌دیدار هفته گذشته‌ زمان زیادی برای تمرین وجود نداشت، با این همه برای بازی فردا آماده هستیم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و باید این نکته را نیز یادآوری کنم که پیکان نیز تقریبا وضعیت مشابه ما را داشته و آنها نیز برای کسب پیروزی و سه امتیاز بازی برابر ما قرار می‌گیرند.

گزارش خبرنگار اعتدال پرس حاکی است، تارتار در پاسخ به این سوال که گسترش فولاد برای رسیدن به آمادگی کامل و کسب نتایج بهتر به چند هفته زمان نیاز دارد توضیح داد: با وجود اینکه جایگاه ما در جدول مناسب نیست ولی از بازی های گذشته فقط مقابل سپاهان نتیجه مناسبی کسب نکردیم و در سایر دیدارها نتایج خوبی به دست آوردیم و عملکرد بهتری هم داشتیم.

وی ادامه داد: از کیفیت بازیکنانم راضی هستم و با توجه به اینکه فیلم سایر بازی‌ها را هم دیده‌ام از سایر رقبا آماده تر هستیم و می خواهیم با کسب سه امتیاز بازی فردا، استارت دوباره ای برای کسب نتایج بهتر بزنیم.

 سرمربی تیم گسترش فولاد درخصوص حضور کم تعداد هواداران در ورزشگاه‌ تاکید کرد: از طرفدارانمان همیشه درخواست کرده ایم که در بازی های خانگی تیم را تنها نگذارند، و همیشه نظر من این است که تبریزی‌ها از تیم خود حمایت می‌کنند. این که استقبال هواداران از بازی ها کمتر شده است، باید بررسی کارشناسانه شود.

  بنابر گزارش خبرنگار اعتدال پرس، تارتار گفت: دروازه‌بان جدید با تیم قرارداد بسته است و جذب او قطعی است ولی برای شروع کارت ITC چند روز زمان نیاز است.

تیم گسترش فولاد تبریز در سه بازی قبلی خود در تبریز مقابل سپاهان مغلوب شده است، اما در اهواز مقابل استقلال خوزستان و کرج برابر سایپا به تساوی دست یافته و  دو امتیاز کسب کرده است.

هر دو تیم با دو امتیاز از سه بازی در رده های 12 و 13 جدول رده بندی قرار دارند.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران فردا ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی تیم تبریزی برگزار می شود.

گفتنی است منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم پیکان به علت تاخیر در پرواز در مصاحبه خبری حضور نداشت. 

انتهای خبر