فرماندار تبریز از حضور رییس جمهور در همایش بین المللی شهریار خبر داد

فرماندار تبریز از حضور احتمالی رئیس جمهور طی روزهای آخر شهریورماه در تبریز خبر داد و گفت: خواسته ما این است که ۲۷ شهریورماه همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی رئیس جمهور در همایش‌ بین‌المللی استاد شهریار حضور داشته باشد. به گزارش اعتدال پرس، رحیم شهرتی‌فر در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان تبریز […]

image_pdfimage_print

فرماندار تبریز از حضور احتمالی رئیس جمهور طی روزهای آخر شهریورماه در تبریز خبر داد و گفت: خواسته ما این است که ۲۷ شهریورماه همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی رئیس جمهور در همایش‌ بین‌المللی استاد شهریار حضور داشته باشد.

به گزارش اعتدال پرس، رحیم شهرتی‌فر در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان تبریز اظهار کرد: خواسته ما و استاندار آذربایجان‌شرقی بر این است که ۲۷ شهریورماه همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی رئیس جمهور در مراسمی که به این مناسبت در تبریز برگزار می‌شود، حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در این خصوص تا امروز دعوتی از رئیس جمهور به عمل آمده است، گفت: این بحث مطرح بوده ولی فعلاً نتیجه قطعی آن مشخص نیست.

گفتنی است، ۲۷ شهریورماه در تقویم ملی کشور به عنوان سالروز گرامیداشت استاد محمدحسین شهریار با عنوان روز شعر و ادب فارسی نامگذاری شده است.

 

انتهای خبر