گلایه هاشم زاده هریسی از استاندار: ارتباطتان با جامعه خبری بیشتر شود

 آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی نقش رسانه ها را به واسطه تنویر افکار عمومی، در جامعه امروزی مهم و تعیین کننده دانست و خواهان استفاده از ظرفیت آنها برای تبیین و تشریح عملکردها، بیان واقعیات و مشکلات جامعه، توسط دولتمردان شد. نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در عصر حاضر با توجه به […]

image_pdfimage_print

 آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی نقش رسانه ها را به واسطه تنویر افکار عمومی، در جامعه امروزی مهم و تعیین کننده دانست و خواهان استفاده از ظرفیت آنها برای تبیین و تشریح عملکردها، بیان واقعیات و مشکلات جامعه، توسط دولتمردان شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در عصر حاضر با توجه به گسترش بیش از پیش و سریع فضای اطلاعاتی در کشور و جهان، غفلت از ارتباط با رسانه ها می تواند صدمات جبران ناپذیر به شعارها و اهداف دولت تدبیر و امید وارد کند، تصریح داشت: برای جلوگیری از این امر، ارتباط محکم و قوی استانداران با رسانه ها بسیار مفید خواهد بود.

آیت الله هاشم زاده هریسی حل و فصل مشکلات جامعه به وسیله مردم را یکی از مزیت های بسیار مهم و بزرگ ارتباط سنجیده و قوی بین دولتمردان و رسانه ها عنوان کرد و گفت: بدون تردید بیان دیدگاه های دولت در زمینه های گوناگون و انعکاس آن از طریق خبرگزاری ها می تواند برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید نقش آفرین باشد.

وی از نبود جلسات همفکری و تبادل نظر بین جامعه خبری آذربایجان شرقی و استاندار ابراز تاسف کرد و گفت: باید نماینده عالی دولت در استان با برگزاری چنین نشست هایی زمینه های لازم برای تحقق اهداف و برنامه های دولت یازدهم که شعار اصلی آن اعتدال گرایی است را فراهم سازد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری انعکاس صادقانه، دقیق و خالصانه مسایل و مشکلات استان را از انتظارات به حق مردم از رسانه ها دانست و افزود: رسانه ها و خبرنگاران باید یار و یاور دولت باشند و اعتماد بین مردم و دولت جز با همکاری رسانه ها با قوه مجریه حاصل نخواهد شد.

انتهای خبر