زمزمه های یک تغییر دیگر در مدیریت اقتصاد استان/ بعد از مسجدی، نوبت خداحافظی “حسینی” هم رسید

بعد از خداحافظی هفته پیش مسجدی از معاونت اقتصادی و برنامه ریزی استانداری، تغییر یکی دیگر از مهره های اقتصادی استان نیز به گوش می رسد. به گزارش اعتدال پرس، قطار تغییرات مدیریت دولت تدبیر و امید در حالی به ایستگاه اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی نزدیک شده است که تغییر مدیریت یکی از حساس […]

image_pdfimage_print

بعد از خداحافظی هفته پیش مسجدی از معاونت اقتصادی و برنامه ریزی استانداری، تغییر یکی دیگر از مهره های اقتصادی استان نیز به گوش می رسد.

به گزارش اعتدال پرس، قطار تغییرات مدیریت دولت تدبیر و امید در حالی به ایستگاه اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی نزدیک شده است که تغییر مدیریت یکی از حساس ترین دستگاه های اجرایی استان از نخستین روزهای آغاز به کار دولت جدید مطرح بود.

براساس این گزارش، در روزهای اخیربا توجه به گزارشهای رسیده، استاندار تصمیم دارد آخرین مدیران دولت قبلی را نیز در چند روز باقی مانده تا هفته دولت تغییر دهد و براین اساس رضا حسینی که از مدیران دولت قبل  جای خود را به مدیر جدید خواهد داد.

رضا حسینی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی در حالی از پست خود خداحافظی می کند که با توجه به انتصاب چند ماه پیش به سمت مشاور اقتصادی شهردار تبریز، برخی گمانه زنی ها حکایت از پیوستن وی به مجموعه شهرداری تبریز دارد!

وی که از سال ۸۶ مدیرکل اموراقتصادی ودارایی آذربایجان شرقی است و از مدیران دولت قبل محسوب می شود بزودی جای خود را به یکی از معاونان یا یک از ذیحسابان این اداره خواهد داد.

با توجه به مطرح شدن گزینه های مختلف و با توجه به گمانه زنی بودن برخی از این گزینه ها، اعتدال پرس به محض قطعی شدن گزینه نهایی جانشین حسینی، اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای خبر