افشاگری خطیبی علیه نظمی: آقای نظمی در ۱۶ روز اخیر حتی یک بار هم تماس نگرفته/ حقایق را بگویم هواداران تراکتور عصبانی می‌شوند

سرمربی تراکتورسازی تبریز پس از شکست تیمش مقابل پدیده گفت: آقای نظمی در ۱۶ روز اخیر حتی یک بار هم تماس نگرفته تا حال تیم را بپرسد. هیچ مربی نمی‌تواند با ادامه این مشکلات کار کند. به گزارش اعتدال پرس، رسول خطیبی پس از بازی امروز تیمش حسابی عصبانی بود. او که تیمش نتیجه را […]

image_pdfimage_print

سرمربی تراکتورسازی تبریز پس از شکست تیمش مقابل پدیده گفت: آقای نظمی در ۱۶ روز اخیر حتی یک بار هم تماس نگرفته تا حال تیم را بپرسد. هیچ مربی نمی‌تواند با ادامه این مشکلات کار کند.

به گزارش اعتدال پرس، رسول خطیبی پس از بازی امروز تیمش حسابی عصبانی بود. او که تیمش نتیجه را واگذار کرده بود، پس از کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگار بانک ورزش گفت: فکر نکنید چون تیمم باخته این حرف ها را می زنم. من قبل از این هم می خواستم حرف بزنم اما هواداران حمایت کرده بودند و من به احترام سردار کریمیان سکوت کرده بودم. خدا را شکر تمام بازیکنان و مردم تبریز از مشکلات خبر دارند و به خاطر من خبرها به بیرون درز نکرد. حالا همه چیز را می‌ گویم تا مدیران تیم به فکر مشکلات تیم باشند. اگر سردار کریمیان به من قول نمی‌ داد بعد از بازی با ملوان همه حرف هایم را می‌ زدم.

خطیبی با اعلام اینکه با مدیران ورزشی زیادی کار کردم، ادامه داد: آقای نظمی من بازیچه دست شما نیستم و مثل شما نیستم که در ورزش نبوده باشم. الان می‌ فهمم که چرا اول فصل هیچ مربی حاضر نمی‌ شد سرمربی تراکتورسازی شود، این باشگاه واقعا مشکلات زیادی دارد. آقای نظمی مدت هاست که جواب تلفن من را نداده است.
رسول در پایان گفت: من مشکلات را کامل نمی گویم چون در آن صورت تماشاگران تبریزی خشمگین می‌ شوند. تا حالا یک ریال از تراکتورسازی پول نگرفته ام و اگر این مسائل ادامه پیدا کند بدون اینکه ریالی بگیرم تراکتور را رها می‌ کنم.

نمی‌خواهم با گفتن مشکلات باشگاه به شخصیت آذربایجان لطمه بزنمنمی‌خواهم با گفتن مشکلات باشگاه به شخصیت آذربایجان لطمه بزنم

گزارش اعتدال پرس به نقل از نسیم آنلاین نیز حاکی است، خطیبی عصر سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تصریح کرد: اولین برد خانگی پدیده را به مردم مشهد و مسئولان این تیم تبریک می‌گویم. این شهر لایق داشتن یک تیم لیگ برتری است و اگر حمایت مسئولان خراسان قطع نشود روند حضور نماینده این خطه می‌تواند سال‌ها ادامه یابد.

وی ادامه داد: در خصوص بازی امروز مقابل پدیده باید بگویم آنطور که می‌خواستیم شرایط به‌خصوص در نیمه دوم رقم نخورد. بین دو نیمه به بازیکنان گفته بودم که اگر در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ضربه ایستگاهی ندهیم و گل دریافت نکنیم می‌توانیم بازی را به نفع خودمان پیش ببریم اما دقیقا همان اتفاقی که نمی‌خواستیم رخ داد. بعد از آن شروع به حمله کردیم و معتقدم با وجود عقب‌افتادن از حریف توانستیم بسیار خوب کار کنیم و حتی شرایط پیروزی بر حریف را داشتیم؛ پدیده به روش لیگ یک ما را برد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص قضاوت داور این دیدار گفت: داور جوان بود و اولین فصل قضاوت خود را سپری می‌کند، لذا کارت‌های زیادی به بازیکنان داد که می‌توانست با ندادن این همه کارت بهتر بازی را مدیریت کند.

رسول خطیبی با بیان اینکه باشگاه تراکتور مشکلات بسیار زیادی دارد، تأکید کرد: مدیریت این باشگاه دارای مشکلات بسیار زیادی است که حتی در تیم‌های لیگ دویی این مشکلات را نمی‌بینیم. به خاطر آبروی تیم تراکتور و شهر تبریز و برای جلوگیری از لطمه‌خوردن به شخصیت خطه آذربایجان این مشکلات را الان نمی‌گویم. این نیست که الان باخته باشم و بخواهم باخت را توجیح کنم، بلکه بعد از بازی ملوان من مسائل را به مجموعه مسئولان گفتم و آنها گفتند سه‌شنبه جلسه هیات مدیره تشکیل و مشکلات حل می‌شود. هیچ مربی با این وضع نمی‌تواند کار کند و اگر روال به همین صورت باشد قطعا در ادامه لیگ ضربه می‌خوریم. امکانات بسیار کم است اما نمی‌خواهم با گفتن برخی مسائل به شخصیت خطه آذربایجان ضربه بزنم.

وی گفت: ما مشکل مالی و مدیریتی داریم؛ من نهایتا می‌توانم چهار بازی نفرات تیم را با خواهش و تمنا سر بازی بیاورم اما بعد از آن دیگر نمی‌توانم. آقای نظمی، مدیرعامل باشگاه در این ۱۶ روز حتی یک بار هم تماس نگرفته که ببیند حال تیم چطور است. قطعا هیچ مربی با این وضع نمی‌تواند ادامه دهد و امیدوارم مشکلات هرچه سریع‌تر رفع شود.

انتهای خبر