موج تغییرات دولت تدبیر و امید در آستانه یکسالگی دولت/ مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان معرفی شد

در آستانه یکسالگی دولت یازدهم ، تغییرات مدیریتی در استان آذربایجان شرقی همچنان ادامه  دارد و  بعد از انتصابات روزهای اخیر در اداره کل منابع طبیعی، استانداری، دانشگاه فنی حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، این بار با حکم وزیر راه و شهرسازی توحید اخلاقی جایگزین اروجعلی علیزاده در اداره کل راه و […]

image_pdfimage_print

در آستانه یکسالگی دولت یازدهم ، تغییرات مدیریتی در استان آذربایجان شرقی همچنان ادامه  دارد و  بعد از انتصابات روزهای اخیر در اداره کل منابع طبیعی، استانداری، دانشگاه فنی حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، این بار با حکم وزیر راه و شهرسازی توحید اخلاقی جایگزین اروجعلی علیزاده در اداره کل راه و شهرسازی استان شد.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر توحید اخلاقی استاد یار دانشگاه تبریز از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان شرقی منصوب شد.

وی متولد ۱۳۳۸ بستان آباد دارای مدرک تحصیلی دکتری خاک وپی از استرالیا و عضو هیات علمی گروه عمران دانشکده فنی دانشگاه تبریز است.

مهندس اروجعلی علیزاده که از سال ۱۳۹۰ و بدنبال ادغام اداره کل مسکن و شهرسازی با اداره کل راه و ترابری، عهده دار ریاست سازمان راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بود، قبلا و از سال ۱۳۸۷ نیز به عنوان مدیر کل راه و ترابری استان  مشغول بود.

دراین ِآیین از خدمات و تلاش اورجعلی علیزاده مدیرکل سابق راه شهرسازی استان قدردانی خواهد شد.

گفتنی است، بعد از دکتر بهبودی معاون جدید برنامه ریزی استانداری و دکتر احمدی ریسات جدید د انشگاه فنی حرفه ای تبریز، دکتر توحیدی سومین استاد دانشگاه تبریز است که طی یک هفته اخیر به مسئولیت اجرایی منصوب می شود.

تجربه ناموفق انتصاب دکتر حق پرست استاد دانشگاه هنر به ریاست میراث فرهنگی و گردشگری استان و برخی موارد قبلی، حضور چهره های آکادمیک فاقد تجربه اجرایی در مسندهای مدیریتی را دارای ریسک مدیریتی کرده که امید است انتصابات مورد اشاره اخیر در استان همراه با موفقیت توام باشد.

آیین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان، فردا یکشنبه ساعت ۱۰٫۳۰ در تالار اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با حضور مقام های از وزارت راه و شهرسازی و استانی برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر