خداحافظی رییس مرکز اسناد از استان/ انتصاب جوانپور به ریاست دانشگاه آزاد ارومیه

عزیز جوانپور، رییس سابق دانشگاه آزاد تبریز به عنوان رییس دانشگاه آزاد ارومیه منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر عزیز جوانپور هروی رییس مرکز اسناد شمال غرب کشور(تبریز) را به سرپرستی واحد تجمیع شده ارومیه منصوب کرد. میرزاده در این احکام مسئولیت تجمیع واحد ارومیه با پردیس علوم و تحقیقات […]

image_pdfimage_print

عزیز جوانپور، رییس سابق دانشگاه آزاد تبریز به عنوان رییس دانشگاه آزاد ارومیه منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر عزیز جوانپور هروی رییس مرکز اسناد شمال غرب کشور(تبریز) را به سرپرستی واحد تجمیع شده ارومیه منصوب کرد.

میرزاده در این احکام مسئولیت تجمیع واحد ارومیه با پردیس علوم و تحقیقات آذربایجان غربی را به دکتر جوانپور  محول و ابراز امیدواری کرده با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.

وی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته علوم سیاسی و عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و سابقه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی را در کارنامه دارد.

بر اساس این گزارش، میرزاده همچنین در نامه‌های جداگانه از زحمات و خدمات  دکتر رضا طالبی و دکتر سهراب رسولی به ترتیب در سمت‌های سرپرستی واحد علوم و تحقیقات آذربایجان غربی و واحد ارومیه قدردانی کرد و خواستار همکاری لازم در اجرای بخشنامه شماره ۹۳/۷۷/۴۸۸۸۵ مورخ ۹۳/۴/۲۹ از سوی آنان شد.

آیین معارفه جوانپور به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه روز یکشنبه ۹ شهریورماه برگزار می شود.

 

انتهای خبر