حکم معاون‌ اول احمدی‌نژاد اعلام شد

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که حکم محمدرضا رحیمی صادر شده است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تدبیر،  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با اشاره به صدور رای پرونده محمدرضا رحیمی گفت که همان طور که قبلا گفته بودم از بیان جزییات یک حکم تا زمانی که قطعی نشده است، معذورم. او ادامه […]

image_pdfimage_print

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که حکم محمدرضا رحیمی صادر شده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تدبیر،  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با اشاره به صدور رای پرونده محمدرضا رحیمی گفت که همان طور که قبلا گفته بودم از بیان جزییات یک حکم تا زمانی که قطعی نشده است، معذورم.

او ادامه داد: حکم مربوط به این پرونده صادر شده، اما چون هنوز قطعی نیست آن را اعلام نمی‌کنیم، اما در حکم صادر شده برای وی حبس و جزای نقدی وجود دارد.

 در واکنش به این خبر، محمد رضا نادری، وکیل معاون اول دولت محمود احمدی نژاد به “تدبیر” گفت این حکم را غیرقابل قبول می داند و به این حکم اعتراض و درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

 او هم چنین به “تدبیر” گفت که حکم دادگاه را ندیده و تا زمان رویت حکم اظهار نظری قطعی درباره مفاد آن نخواهد کرد.

 محمدرضا نادری پیش تر به “تدبیر” گفته بود او و محمدرضا رحیمی انتظار دارند رای دادگاه، برائت باشد.

محدرضا رحیمی، معاون اول دولت محمود احمدی نژاد پیش تر به اتهام نقش دادن در پرونده بیمه ایران در دادگاه محاکمه شده بود. هر چند مقام های قضایی موارد اتهام او را 24 یا 29 مورد خوانده بودند.

 

انتهای خبر