جزئیات ضرب و شتم یک زن در شعبه بانک از زبان رئیس بانک ملی آذربایجان‌شرقی

رئیس اداره امور شعب بانک ملی  آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین روند پرونده ضرب و شتم در شعبه صوفیان گفت: کارمند خطاکار این شعبه پس از برخورد اداری و اخطار، تنزل شغلی یافت.  به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، حسن سعیدی‌اصل  اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت تکریم مشتریان و رفتار نامناسب، با […]

image_pdfimage_print

رئیس اداره امور شعب بانک ملی  آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین روند پرونده ضرب و شتم در شعبه صوفیان گفت: کارمند خطاکار این شعبه پس از برخورد اداری و اخطار، تنزل شغلی یافت.

 به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، حسن سعیدی‌اصل  اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت تکریم مشتریان و رفتار نامناسب، با این فرد برخورد شده و هم اکنون از لحاظ ارتقا شغلی شامل حدود پنج سال عقب‌گرد شده است.

وی با اشاره به جزئیات این ماجرا گفت: حدود چند روز پیش زنی با مراجعه به شعبه صوفیان ابراز داشت به علت بیماری همسرش و به تبع آن بروز مشکلات مالی، از پرداخت اقساط وام دریافتی همسر خود ناتوان است.

سعیدی افزود: به دنبال عدم پرداخت این اقساط و مسدود شدن تسهیلات از حساب،  وی برای اعتراض به این موضوع و شرح وضعیت خود به شعبه مراجعه کرده بود.

رئیس امور شعب بانک ملی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در پی این توضیحات و زیر بار نرفتن کارمند بانک مذکور، این زن ناگهان به دلیل مشکلات روحی و فشار زیاد اختیار از دست داده و یک سیلی به صورت کارمند می‌زند که پس از آن کارمند نیز با هل دادن وی به بیرون از بانک موجب زمین خوردن وی می‌شود.

به گفته سعیدی، پس از این زمین خوردن بار دیگر کارمند بانک آغاز به ضرب و شتم زن می‌کند و فحاشی از سوی دو طرف ماجرا آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون با رضایت کتبی از سوی شاکی این پرونده مختومه شده است، اظهار کرد: به هر حال طرح شکایت، حق‌الناس و حق قانونی این خانواده است ولی چون این امر در منطقه محدوده و کوچکی رخ داده که اکثر اهالی آن از یکدیگر شناخت دارند، در نهایت در کلانتری رضایت کتبی اخذ شد.

سعیدی در پاسخ به اینکه شنیده‌ها حاکی از دادن مقداری پول از طرف فرد خطاکار برای دریافت رضایت از این زن است، این گفته تا چه حد صحت دارد، گفت: این موضوع کذب محض است و چنین چیزی در پرونده ما مطرح نیست.

رئیس اداره  کل بانک ملی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: هم اکنون این کارمند که در حوزه معاونت بانک ملی صوفیان مشغول بود، به مرتبه ریاست دایره تنزل شغلی پیدا کرده است.

انتهای خبر