تغییر یکی دیگر از مدیران دولت سابق/ انتصاب سرپرست جدید سازمان اموال تملیکی استان

با خداحافظی یکی دیگر از مدیران دولت نهم در آذربایجان شرقی، سرپرست جدید مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین شد. به گزارش اعتدال پرس، طی مراسمی و با حضور تنی چند از مسئولین ستادی سازمان اموال تملیکی و همچنین مسئولین استانی، از زحمات نانکلی مدیر سابق اموال تملیکی آذربایجان شرقی تقدیر و حمید پور […]

image_pdfimage_print

با خداحافظی یکی دیگر از مدیران دولت نهم در آذربایجان شرقی، سرپرست جدید مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین شد.

به گزارش اعتدال پرس، طی مراسمی و با حضور تنی چند از مسئولین ستادی سازمان اموال تملیکی و همچنین مسئولین استانی، از زحمات نانکلی مدیر سابق اموال تملیکی آذربایجان شرقی تقدیر و حمید پور احمدی هوشمند با حفظ سمت بعنوان سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

غلامرضا علی تبار عضو هیات مدیره و معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان اموال تملیکی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین استانی و با توجه به تصویب قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشکلات عمده سازمان را در انجام این وظیفه مهم حاکمیتی بیان نمود و از آن ها جهت همکاری در هر چه مطلوب تر انجام شدن این امر دعوت بعمل آورد.خداحافظی یکی دیگر از مدیران دولت نهم ؛ حمید پور احمدی هوشمند بعنوان سرپرست جدید مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

متن حکم اردشیر محمدی  خطاب به مدیر جدید بدین شرح میباشد

جناب آقای حمید پور احمدی هوشمند

معاون محترم مدیریت طرح و برنامه

سلام علیکم

نظر به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت سازمانی بعنوان سرپرست مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجانشرقی منصوب میگردید .

امید است با اتکا به خداوند متعال و بهره گیری از امکانات استان ، هماهنگی وهمکاری همه جانبه با بخشهای مختلف سازمان و اهتمام برای برقراری تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی و قضایی استان در تحقق اهداف و برنامه های سازمان حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید

عزت ، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت مینمایم .

                                                              اردشیر محمدی

                                                                    رییس هیت مدیره و مدیر عامل سازمان

 

انتهای خبر