بیانیه‌ جبهه پایداری در معرفی لنکرانی به عنوان کاندیدای نهایی/ مصباح یزدی: اگر به لنکرانی یقین ندارید حتما به دنبال کاندیدای اصلح خود بروید!

مصباح یزدی در سخنان خود در این همایش ضمن امتناع از معرفی صریح لنکرانی به کاندیدایی اصلح از حاضرین خواست اگر به انتخاب شورای مرکزی این تشکل اعتماد ندارند واجب است حتما به دنبال کاندیدای اصلح مورد یقین خود بروند. جبهه پایداری در همایش امروز خود با انتشار بیانیه‌ای «کامران باقری‌لنکرانی» را رسماً به عنوان […]

image_pdfimage_print

مصباح یزدی در سخنان خود در این همایش ضمن امتناع از معرفی صریح لنکرانی به کاندیدایی اصلح از حاضرین خواست اگر به انتخاب شورای مرکزی این تشکل اعتماد ندارند واجب است حتما به دنبال کاندیدای اصلح مورد یقین خود بروند.

جبهه پایداری در همایش امروز خود با انتشار بیانیه‌ای «کامران باقری‌لنکرانی» را رسماً به عنوان نامزد نهایی این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم معرفی کرد.

به گزارش اعتدال پرس، جبهه پایداری عصر امروز در همایش «پایداری، حماسه سیاسی، انتخاب اصلح» که با حضور آیت اله مصباح یزدی و هواداران و مسئولان این تشکل برگزار شد، دکتر کامران باقری لنکرانی را طی بیانیه‌ای به عنوان نامزد نهایی این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: معرفی باقری‌لنکرانی به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری از سوی جبهه پایداری

در بخشی از این بیانیه آمده است: جبهه پایداری با توجه به دینداری، ولایتمداری، نگاه گفتمانی، توجه به خرد جمعی و برخورداری از مدارج علمی باقری لنکرانی را معرفی می‌کند.

گفتنی است همزمان با این امر، اخباری از آمادگی دکتر جلیلی کاندیدای حذف شده جبهه پایداری برای حضور مستقل در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است.

گفتنی است در این همایش، در شرایطی که حضار تصور می کردند شخص آیت الله مصباح قرار است لنکرانی را به عنوان اصلح معرفی کند، قاضی زاده به صورت ناگهانی نام باقری لنکرانی را به عنوان کاندیدای نهایی اعلام کرد و تعدادی از حاضران تکبیر گفتند. این مسئله موجب شد تا شایعه عدم حضور آیت الله مصباح جدی شود.

همچنین مصباح یزدی نیز در سخنان خود در این همایش ضمن امتناع از معرفی صریح لنکرانی به کاندیدایی اصلح از حاضرین خواست اگر به انتخاب شورای مرکزی این تشکل اعتماد ندارند واجب است حتما به دنبال کاندیدای اصلح مورد یقین خود بروند.

آیت الله مصباح در شرایطی که در طول سخنرانی خود هیچ اشاره ای به نام باقری لنکرانی نکرده بود، در پایان سخنانش خطاب به وی اظهارداشت: “کاندیدای اصلح جبهه پایداری اگر حتی به اصرار دوستانش کاندیدا شده است، باید بداند که اگر فردی وارد صحنه شد که او را از خود اصلح تر میداند، باید به نفعش کنار برود چرا که در غیر این صورت خیانت کرده است.”

انتهای خبر