وزارت کشور با تاسیس حزب پایداری موافقت کرد

قائم مقام وزیر کشور گفت: درخواست تاسیس حزب نسل دوم اصلاح طلبان (حزب ندای ایرانیان) در حال تکمیل است و چنانچه استعلام ها و سایر مدارک مورد نیاز کامل شود این درخواست در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب رسیدگی می شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، «حسینعلی امیری» ظهر دوشنبه در پایان مراسم […]

image_pdfimage_print

قائم مقام وزیر کشور گفت: درخواست تاسیس حزب نسل دوم اصلاح طلبان (حزب ندای ایرانیان) در حال تکمیل است و چنانچه استعلام ها و سایر مدارک مورد نیاز کامل شود این درخواست در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب رسیدگی می شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، «حسینعلی امیری» ظهر دوشنبه در پایان مراسم یادبود مادر آیت الله «سید محمود هاشمی شاهرودی» در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه هفته گذشته این کمیسیون ۳۵ درخواست مطرح شد که ۵ مورد آن سیاسی و ۳۰ مورد اجتماعی و اقتصادی بود.

وی با بیان این که در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با تاسیس جبهه پایداری به عنوان یک جبهه مخالفت شد، اظهار داشت: البته با تاسیس حزب پایداری در کمیسیون ماده ۱۰ موافقت شد.

قائم مقام وزیر کشور همچنین درباره آخرین وضعیت جمشید دانایی فر مرزبان ربوده شده ایرانی، اظهار داشت: هنوز اطلاعات جدیدی در این زمینه نداریم و امیدواریم دولت پاکستان به مسوولیت خود عمل کند.

امیری خاطرنشان کرد: این موضوع هم از طریق مسوولان وزارت امور خارجه در حال پیگیری است و هم در دیدار وزیر کشور با مقامات پاکستانی مطرح شده است.

وی درباره انتصاب معاون سیاسی وزیر کشور هم گفت: این موضوع را باید از وزیر بپرسید اما جای نگرانی نیست چون کارها در حال انجام است.

قائم مقام وزیر کشور درباره انتخابات میان دوره ای دو حوزه انتخابیه تفت و میبد و نهاوند اظهارداشت: هرچه شورای نگهبان نظر دهد همان را انجام می دهیم.

براساس نظر شورای نگهبان برگزاری انتخابات میان دوره ای در دو حوزه انتخابیه تفت و میبد و نهاوند ایراد قانونی دارد.

انتهای خبر