ادامه تغییر مدیریت های سیاسی در شهرستانهای آذربایجان شرقی، این بار ورزقان/مدیرکل سیاسی استانداری: ناکارآمدی برخی مدیران، منشا اغلب مشکلات کشور

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی که برای تودیع و معارفه مدیران حوزه سیاسی شهرستان ورزقان به این شهر سفر کرده بود، با بیان این که بیشترین مشکلات کشور در ناکارآمدی بعضی افراد درپست های مدیریتی و نیروی انسانی است، گفت: با مدیریت صحیح و کارآمد شاهد تحول شگرف در عرصه های مختلف خواهیم […]

image_pdfimage_print

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی که برای تودیع و معارفه مدیران حوزه سیاسی شهرستان ورزقان به این شهر سفر کرده بود، با بیان این که بیشترین مشکلات کشور در ناکارآمدی بعضی افراد درپست های مدیریتی و نیروی انسانی است، گفت: با مدیریت صحیح و کارآمد شاهد تحول شگرف در عرصه های مختلف خواهیم بود.

به گزارش اعتدال پرس، رضا استادرحیمی در جلسه شورای اداری ورزقان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبرمعظم انقلاب، گفت: جامعه ما نیازمند عملی کردن این شعار است.

وی با بیان دستاوردهای دولت تدبیرو امید در طول یک سال گذشته، گفت: خوشبختانه دولتی که هدف خود را بر پایه تدبیر و امید بنا نهاده توانسته است از تنش بیشتر در داخل و خارج از کشور بکاهد.

وی نظام سلامت را بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید در راستای رفاه حال قشر ضعیف و کم درآمد جامعه عنوان کرد و افزود: هدفمندی یارانه ها در این دولت بدون هیچ مشکل و تنشی با همراهی و همدلی دولت و مجلس به اجرا درآمد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات  جواد رشتبری، رحیم بلال‌زاده  را به عنوان معاون جدید فرماندار ورزقان معرفی کرد.

در این جلسه همچنین “سعید فاتح” به عنوان بخشدار مرکزی و “محمد عبدالهی” به عنوان بخشدار خاروانا معرفی شدند.

 

انتهای خبر